اخبار تکنولوژی

سری آیفون ۱۷ با ارتقا قابل توجه رونمایی می شود

اپل قرار است در ۹ سپتامبر یک خانواده جدید آیفون را معرفی کند. ما فقط چند هفته تا مراسم معرفی آیفون ۱۶ فاصله داریم، اما شایعاتی در مورد پرچمداران ۲۰۲۵ در حال حاضر در وب ظاهر می‌شود. اخیراً فاش شده ادعا می‌کند که آیفون ۱۷ رم بیشتری نسبت به مدل‌های آینده آیفون ۱۶ خواهد داشت. سال گذشته اپل آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را به ۶ گیگابایت رم مجهز کرد.

آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس با ۸ گیگابایت رم وارد بازار شدند. کاربر Weibo، کارشناس تراشه تلفن همراه ادعا کرد که مدل‌های ادعایی آیفون ۱۷ در سال آینده دارای ۱۲ گیگابایت رم خواهند بود که نسبت به ۸ گیگابایت رم مورد انتظار در مدل‌های آینده آیفون ۱۶ بیشتر است. افزایش حافظه داخلی به مدل‌های آیفون ۲۰۲۵ کمک می‌کند تا خواسته‌های Apple Intelligence را برآورده کنند. با این حال، منبع اطلاعاتی روشن نمی‌کند که آیا این ارتقاء رم برای همه انواع آیفون ۱۷ استاندارد خواهد بود یا خیر.

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس موجود دارای ۶ گیگابایت رم هستند در حالی که نسخه پرو دارای ۸ گیگابایت رم داخلی هستند. مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در حال حاضر می‌توانند ویژگی‌های هوشمند اپل را اجرا کنند. انتظار می رود تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۶ با ۸ گیگابایت رم عرضه شوند. آیفون SE 4 که احتمالاً در بهار عرضه می‌شود، ۸ گیگابایت رم دارد.

سری آیفون ۱۷ متحول می شود

در ماه می، جف پو، تحلیلگر، اظهار داشت که اپل در سال آینده میزان رم را در مدل‌های آیفون ۱۷ پرو افزایش خواهد داد. Pu ادعا کرد که آیفون ۱۷ پرو و ​​آیفون ۱۷ پرو مکس دارای تراشه A19 Pro در کنار ۱۲ گیگابایت رم خواهند بود، در حالی که آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ اسلیم معمولی به تراشه A18 یا A19 با پشتیبانی از ۸ گیگابایت رم می‌چسبند.

می‌توان انتظار داشت که پس از عرضه سری آیفون ۱۶، شایعات بیشتری در مورد سری آیفون ۱۷ به صورت آنلاین منتشر شود. اپل مدل‌های جدید آیفون را در تاریخ ۹ سپتامبر در رویداد خود به نام “It’s Glowtime” معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این برند در کنار گوشی‌های جدید اپل واچ و ایرپاد جدید را معرفی کند.

در دیگر خبرها در یک معامله داغ، آمازون اپل مک بوک پرو M3 را با تخفیف هیجان انگیز ۳۰۰ دلار ارائه می‌دهد. با قیمت حدود ۱۳۰۰ دلار از طریق آمازون ایالات متحده به فروش می‌رسد. با این حال، سهام به سرعت در حال اتمام است و اگر می‌خواهید MacBook Pro M3 را با قیمتی تخفیف‌خورده خریداری کنید، ممکن است نیاز به عجله داشته باشید.

مک بوک پرو اپل با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت تخفیفی به فروش می‌رسد. با این حال، خریداران این گزینه را دارند که بین گزینه‌های رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی انتخاب کنند. قیمت بدون هر گونه مراقبت از اپل. اگر آن را اضافه کنید، هزینه آن برای ۳ سال ۳۰۰ دلار است. با این حال، اگر MacBook Pro M3 را با آن قیمت تهیه کنید، قیمت بسیار خوبی است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا