اخبار تکنولوژی

سری اوپو رنو ۱۳ به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت مجهز است

سری گوشی آینده اوپو رنو ۱۳ قرار است در ماه‌های آینده وارد بازار شود. این سری جدیدترین نوآوری‌ها و معیارهای بخش میان‌رده پریمیومی شرکت را نشان می‌دهد. به طور همزمان، پرچمدار سری Find X8 که از مدل ساده Find X8 و X8 Pro تشکیل شده نیز عرضه می‌شود. گفته شده این دستگاه‌ها در ماه اکتبر عرضه می‌شوند. گفته شده که سری شیائومی ۱۵ نیز در همین محدوده عرضه می‌شود.

اما قبل از رونمایی، تعداد زیادی گزارش و شایعات مربوط به دستگاه‌هایی که جایگاه خود را در اینترنت منتشر کردند، داشتیم. سری Reno 13 دارای دو دستگاه خواهد بود: Reno 13 و ۱۳ پرو. ظرفیت باتری دستگاه‌ها در آخرین گزارش فاش شده و به نظر می‌رسد که آنها ممکن است بیشترین ظرفیت باتری را در میان گوشی‌های هوشمندی که اخیراً عرضه شده داشته باشند.

طبق آخرین گزارش، سری اوپو Reno احتمالاً بزرگ‌ترین ظرفیت باتری را در تلفن‌های هوشمند OPPO خواهد داشت. گفته شده که مدل ساده Reno 13 دارای یک باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی دارد در حالی که Reno 13 Pro دارای باتری کمی کوچک‌تر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت خواهد بود.

در حالی که باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی را می‌توان در برخی از دستگاه‌های ارزان قیمت انتخاب شده که کاربران تشنه باتری را هدف قرار می‌دهند، مشاهده کرد، باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی در Reno 13 جدید به نظر می‌رسد. هنوز اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ این دستگاه‌ها وجود ندارد اما این اتفاق خواهد افتاد. مطمئناً، از پشتیبانی شارژ سیمی سریع‌تر SuperVOOC برخوردار باشید.

اوپو رنو ۱۳ در نزدیکی

در ادامه، گفته می‌شود که هر دو دستگاه از چیپست‌های مدیاتک دیمنسیتی قدرت می‌گیرد. مدل دقیق چیپ که قرار است دستگاه ها را تامین کند همچنان یک ناشناخته باقی مانده است. به جز این، ما هنوز اطلاعات دیگری در مورد دستگاه‌ها نداریم. احتمالا باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری به دست بیاید.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود اوپو سری گوشی فایند X8 را در سه ماهه چهارم امسال عرضه کند. شایعه‌ای ادعا می‌کند که Find X8 می‌تواند از چیپست Dimensity 9400 قدرت بگیرد. همچنین اشاره می‌کند که این گوشی می‌تواند به جای نمایشگر منحنی ارائه شده توسط نسل قبل خود، به یک صفحه‌نمایش تخت با وضوح ۱.۵K مجهز شود. این گوشی همچنین می‌تواند یک سنسور اصلی بزرگ‌تر از سونی داشته باشد.

این شایعه از DCS معروف Weibo منتشر شده است. بدون ذکر نام مدل، او فاش کرد که پرچمدار اوپو با مشخصاتی چون پردازنده دیمنسیتی ۹۴۰۰ و  صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۱.۵K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. او همچنین اشاره کرد که صفحه نمایش از یک سازنده نمایشگر چینی تهیه شد. در حال حاضر، نمونه اولیه طراحی منحنی ندارد. این نشان می‌دهد که گوشی می‌تواند با صفحه‌نمایش تخت عرضه شود، که در مقایسه با اوپو Find X7 تغییر بزرگی در طراحی خواهد بود.

در مورد دوربین، این گوشی دارای سه لنز در عقب است: یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سری IMX9 سونی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک تله فوتو پریسکوپ ۳ برابری. سیستم دوربین دایره‌ای بزرگ نیز دارای نام تجاری Hasselblad خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا