اخبار تکنولوژی

سری اوپو فایند ایکس ۸ با چیپ Dimensity 9400 همراه می شوند

سری اوپو فایند ایکس ۸ پیشتر در چین عرضه شده، اما شایعات در مورد سری فایند ایکس ۸ در حال حاضر شروع به ظهور کرده‌اند. جدیدترین‌ها حاکی از یک تغییر کامل از پردازنده‌های کوالکام است، زیرا هر دو مدل موجود در سری X8 ظاهراً از چیپست Dimensity 9400 مدیاتک پشتیبانی می‌کنند.

این اطلاعات از سوی اسمارت پیکاچو، مشاور Weibo می‌آید که ادعا می‌کند هر دو مدل فایند X8 از چیپست Dimensity 9400 استفاده می‌کنند. در حالی که کارشناس اطلاعات مدل‌های خاصی را نام نمی‌برد، با توجه به اینکه سری Find X7 دارای X7 پایه و X7 Ultra هستند، احتمالا اسمارت پیکاچو به Find X8 و X8 Ultra اشاره می‌کند.

با این حال، پیش بینی  قبلی از ایستگاه گفتگوی دیجیتال (DCS) تثبیت شده در تضاد است. در حالی که منبع اطلاعات جزئیات چیپ را به اشتراک نمی‌گذارد، DCS به سه مدل برای سری Find X8 اشاره کرد، احتمالا Find X8، X8 Pro و X8 Ultra. این گزارش‌های متناقض، عدم قطعیت پیرامون گوشی‌های Find X8 در حال حاضر را نشان می‌دهد. با انتشار احتمالاً چند ماه دیگر، جزئیات هنوز می‌توانند به طور قابل توجهی تغییر کنند.

صرف نظر از انتخاب پردازنده، مدیاتک Dimensity 9400 و کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 عملکرد چشمگیری خواهند داشت. DCS حتی ادعا کرد که Dimensity 9400 ممکن است از نظر دستورالعمل در هر ساعت (IPC) از Snapdragon 8 Gen 4 و A17 Pro اپل پیشی بگیرد. انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸ نسل ۴ آینده کوالکام از هسته‌های CPU داخلی Oryon برای افزایش عملکرد قابل توجه استفاده کند.

اوپو می‌تواند هر یک از چیپست‌ها را برای اطمینان از عملکرد بالاتر در پرچمداران خود انتخاب کند، اما تصمیم نهایی همچنان نامشخص است. ما مطمئناً شما را در جریان جزئیات بیشتر در مورد سطوح سری Find X8 قرار خواهیم داد.

اوپو فایند ایکس ۸ یک پرچمدار قدرتمند

در دیگر خبرها اوپو در نظر دارد بزودی سری گوشی رنو ۱۲ را با مشخصات کلیدی قابل توجه معرفی کند. اکنون جزئیات جدیدی از این سری رده بالا اوپو منتشر شده است. طبق گزارش‌ها، گوشی‌های هوشمند نسل بعدی اوپو رنو در دست ساخت هستند. این دستگاه‌ها اخیراً در شایعات و گزارش‌های خاصی مشاهده شده‌اند. اکنون، یک گزارش جدید، جدول زمانی احتمالی عرضه سری Reno 12 را فاش کرده بنابراین در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

غول فناوری چینی ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سری رنو ۱۲ در ماه می ۲۰۲۴ است. آخرین افشا از اطلاعات افشاگر شناخته شده Weibo به دست می‌آید. اسمارت پیکاچو ادعا کرد که Reno 12 و Reno 12 Pro ممکن است ماه آینده عرضه شوند. اطلاعات دوم همچنین اضافه کرد که گوشی‌های هوشمند در مقایسه با دستگاه‌های برند آنر محک زده شده‌اند. این می‌تواند سری آنر ۲۰۰ آینده باشد که احتمالا دارای قیمت و مشخصات مشابه مدل‌های Reno 12 باشد.

انتظار داریم سری آنر ۲۰۰ به‌زودی عرضه شود و ممکن است در ماه می نیز وارد بازار شود. Reno 12 Pro اخیراً در یک گزارش مشاهده شد. انتظار داریم این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بلند با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی در کنار پردازنده مدیاتک Dimensity 9200 قرار می‌گیرد و دارای سرعت شارژ ۸۰ واتیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا