اخبار تکنولوژی

سری ردمی K80 برای رونمایی شدن آماده است

شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی سری گوشی‌های ردمی K80 و K80 Pro است. Gizmochina اخیراً هر دو مدل را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده و این نشان دهنده عرضه آینده سری Redmi K80 در نزدیکی است. این گوشی‌های جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی خود یعنی Redmi K70 و K70 Pro نوید بهبود قابل توجه و ویژگی‌های جدید را می‌دهند.

ردمی K80 و K80 Pro بزودی به طور رسمی معرفی خواهند شد و تحول بعدی در سری محبوب K شیائومی را رقم خواهند زد. پایگاه داده IMEI شماره مدل این دستگاه‌ها را نشان می‌دهد: “۲۴۱۲۲RKC7C” برای Redmi K80 و “۲۴۱۲۷RK2CC” برای K80 Pro. این گوشی‌های هوشمند آینده قرار است نسبت به سری K70 ارتقاهای قابل توجهی ارائه دهند. همچنین لازم به ذکر است که Redmi K80 با نام POCO F7 Pro در بازار جهانی معرفی خواهد شد.

مدل‌های قبلی Redmi K70 و K70 Pro مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی بودند. K70 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد، در حالی که K70 Pro دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 3 بود. برای سری جدید، Redmi K80 شامل چیپست Snapdragon 8 Gen 3 می‌شوده و پرچمدار K80 Pro دارای Snapdragon 8 Gen 4 خواهد بود.

این ارتقاء نشان می‌دهد که سری K80 عملکرد قدرتمندتر و ویژگی‌های خلاقانه‌تری را در مقایسه با سری K70 ارائه می‌دهد. با این حال، مشخصات دقیق ردمی K80 و K80 Pro هنوز در دست نیست.

سری ردمی K80 در نزدیکی

اگرچه تاریخ رسمی معرفی ردمی K80 و K80 Pro هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود در ماه نوامبر رونمایی شوند. انتظار داریم مدل‌های جدید توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده و استانداردهای جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کنند. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید زیرا مشتاقانه منتظر معرفی رسمی مدل‌های Redmi K80 و K80 Pro هستیم.

در دیگر خبرها ردمی K70 و ردمی K70 پرو در نوامبر سال گذشته عرضه شد. این گوشی از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. اکنون خبر این است که Redmi به طور رسمی تا ۶۰۰ یوان تخفیف ( ۸۲ دلار) برای K70 Pro اعلام کرده است.

قیمت‌های کاهش یافته برای انواع مختلف پیکربندی در زیر ذکر شده است:

  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۲۷۹۹ یوان (۳۸۵ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۲۹۹۹ یوان ( ۴۱۲ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۳۰۹۹ یوان ( ۴۲۶ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۳۲۹۹ یوان (۴۵۳ دلار)
  • ۲۴ گیگابایت + ۱ ترابایت: ۳۷۹۹ یوان ( ۵۲۲ دلار)

برای اینکه ایده‌ای به شما بدهیم، نسخه‌های ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی K70 Pro با قیمت ۳۲۹۹ یوان (۴۶۵ دلار)، ۳۵۹۹ یوان (۵۰۸ دلار) و ۳۸۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) عرضه شدند. پیکربندی مدل سطح بالا ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت با برچسب قیمت ۴۳۹۹ یوان ( ۶۲۱ دلار) عرضه شد. تمامی نسخه‌ها دارای رم LPDDER5 و حافظه داخلی UFS 4.0 هستند.

ردمی K70 پرو دارای سیستم دوربین ۵۰ مگاپیکسلی + ۵۰ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی در عقب است که در آن دو دوربین اول نشان دهنده تله فوتو اصلی با زوم ۲ برابر است. سنسور اصلی ۱/۱.۵۵ ​​اینچ سایز بوده و ماژول دوربین از OIS پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در وسط نمایشگر جای گرفت. دوربین‌های عقب سه گانه در داخل یک ماژول مربع شکل به همراه فلاش قرار دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا