اخبار تکنولوژی

سری ردمی K80 به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهزند

در حالی که شیائومی احتمالاً در تلاش است تا سری گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۵ را در ماه اکتبر در چین رونمایی کند، طبق گزارش‌ها، برند فرعی آن Redmi در حال توسعه سری ردمی K80 است که ممکن است در ماه نوامبر رونمایی شود.

برای یادآوری، Redmi K70 و K70 Pro که سال گذشته معرفی شدند، مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بودند. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که ردمی K80 و K80 Pro ممکن است یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی داشته باشند. با این حال، یک افشا جدید نشان می‌دهد که سری K80 باتری حتی بزرگ‌تری خواهد داشت.

افشاگر Smart Pikachu ادعا می‌کند که سری Redmi K80 که در ابتدا برای داشتن یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی برنامه‌ریزی شده بود، اکنون ظرفیت باتری بیشتری دارد که احتمالاً با باتری ۶ شروع می‌شود. این نشان می‌دهد که K80 و K80 Pro ممکن است دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی باشند. علاوه بر این، فاش‌کننده افزود که ماژول دوربین سری ردمی K80 دارای طراحی ساده‌ای است که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد.

طبق اطلاعات قبلی، مدل پرو دارای بدنه عقب شیشه‌ای و فریم فلزی خواهد بود. از ویژگی‌های مورد انتظار می‌توان به پنل OLED تخت با وضوح ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد. به عنوان یک نسخه پرو، انتظار می‌رود این دستگاه دارای آخرین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد. برای امنیت، ممکن است دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش باشد.

سری ردمی K80 نزدیک می شوند

از سوی دیگر، K80 ممکن است دارای یک پنل اولد ۲K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد. این احتمال وجود دارد که K80 و K80 Pro در سال ۲۰۲۵ به عنوان Poco F7 و F7 Pro در بازارهای خارج از چین تغییر نام دهند.

در دیگر خبرها همه منتظر ورود سری شیائومی ۱۵ جدید هستند که در اواخر اکتبر سال جاری در چین عرضه خواهد شد. این اولین گوشی جهان خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره می‌برد. هر دو گوشی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقای قابل توجهی دارند. با این حال، به نظر می رسد شیائومی برنامه های دیگری برای سری ۱۵ خود و باید شاهد معرفی یک مدل شیائومی ۱۵S پرو باشیم.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا