اخبار تکنولوژی

سری ساعت هوآوی Watch GT 5 رونمایی شد

سری گجت پوشیدنی هوآوی با معرفی ساعت‌های سری هوآوی Watch GT 5 ارتقا یافته است. این بار، هواوی دو نوع از ساعت هوشمند را ارائه می‌کند، ساعت استاندارد Watch GT 5 و Watch GT 5 Pro که هر دو در سایزهای ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری در دسترس هستند.

با پایبندی به فرمولی که سری GT را محبوب کرد، ساعت‌های جدید بر زیبایی‌شناسی و عمر باتری طولانی تمرکز دارند، اما اکنون به لطف سیستم جدید TruSense این شرکت، ردیابی سلامت و تناسب اندام بهتری را ارائه می‌دهند.  بیایید ابتدا از نظر ظاهری صحبت کنیم. سری Watch GT 5 دارای صفحه دایره‌ای آشنا با طراحی لبه‌های تیز است. مدل ساده از فولاد ضد زنگ برای بدنه خود استفاده می‌کند، در حالی که مدل Pro با مواد درجه یک مانند آلیاژ تیتانیوم هوافضا و سرامیک نانو کریستال ساخته شده است.

با این حال، از نظر طراحی، تفاوت زیادی با نسخه قبلی وجود ندارد. ارتقای واقعی ساعت‌های سری ۵ GT، قابلیت‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام آن است. این پوشیدنی سیستم کاملا جدید TruSense هوآوی را با حسگرها و الگوریتم های ارتقا یافته به ارمغان می‌آورد. این سیستم داده‌های حسگرها را برای تعداد تنفس، SpO2 (سطح اکسیژن خون)، دمای بدن، فشار خون و ضربان قلب ترکیب می‌کند و ادعا می‌شود که نتایج سریع‌تر، دقیق‌تر و جامع‌تری ارائه می‌دهد.

در حالی که هر دو مدل از سیستم TruSense اصلی مشترک هستند، نوع Pro همه چیز را یک گام فراتر می‌برد. دستگاه دارای ویژگی تجزیه و تحلیل ECG است که به کاربران امکان می‌دهد شکل موج ECG خود را با فشار دادن دکمه ساده ثبت کنند. برای علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز، مدل Pro واقعاً می‌درخشد. ویژگی‌های اختصاصی برای فعالیت‌هایی مانند دویدن در مسیر و غواصی آزاد ارائه می‌دهد.

سری هوآوی Watch GT 5 از راه رسید

سری ساعت هوآوی Watch GT 5 رونمایی شد

دوندگان مسیر به ناوبری مبتنی بر بخش، هشدارهای خارج از مسیر و نقشه‌های توپوگرافی دقیق درست روی مچ دست خود دسترسی دارند. از سوی دیگر غواصان آزاد از مقاومت در برابر آب تا عمق ۴۰ متری همراه با ردیابی عمق و یادآوری بهره می‌برند. گلف بازان نیز از قلم نیفتاده‌اند. GT 5 Pro یک نمای سه بعدی از نقشه‌های دوره را برای بیش از ۱۵۰۰۰ دوره در سراسر جهان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، طیف وسیعی از ابزارهای تحلیلی را نیز دریافت می‌کنید که می‌توانند به شما در بهبود چرخش و ردیابی فاصله شلیک کمک کنند.

ساعت استاندارد هوآوی Watch GT 5 بر ویژگی‌های اصلی ردیابی تناسب اندام، مانند تجزیه و تحلیل فرم دویدن، ارائه خدمات به مخاطبان گسترده‌تر تمرکز دارد. با این حال، هر دو مدل بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی ارائه می‌دهند که به شما امکان خواهد داد پیشرفت خود را بدون توجه به فعالیتی که انتخاب می‌کنید، پیگیری نمایید.

در مورد عمر باتری، Watch GT 5 و GT 5 Proهر دو مدل ۴۶ میلیمتری دارای عمر باتری ۱۴ روزه هستند، در حالی که ساعت ۴۱ میلی‌متری Watch GT 5 و GT 5 Pro دارای عمر باتری ادعایی ۷ روز هستند. همه مدل‌ها با اندروید و iOS سازگار هستند و از تماس بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.

قیمت واچ GT 5 از ۲۲۹.۹۹ پوند شروع می‌شود و برای مدل پرو تا ۳۲۹.۹۹ پوند افزایش می‌یابد. پیش‌سفارش‌های این دستگاه‌های پوشیدنی از امروز تا ۲۲ اکتبر آغاز می‌شود و کسانی که پیش‌سفارش می‌کنند می‌توانند یک جفت هدفون هواوی FreeBuds 5i رایگان بگیرند. کاربران سری Watch GT 5 نیز عضویت رایگان ۳ ماهه Huawei Health+ را دریافت می‌کنند. این پلتفرم دسترسی به طیف وسیعی از منابع تناسب اندام، از جمله روتین‌های تمرینی برای همه سطوح، مراقبه‌های هدایت شده و برنامه‌های تناسب اندام شخصی را فراهم می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا