اخبار تکنولوژی

سری شیائومی ۱۳ به‌روزرسانی بتای جدید HyperOS را در چین دریافت می‌کند

شیائومی به‌روزرسانی رسمی بتای HyperOS را برای سری شیائومی ۱۳ با شماره‌های نسخه OS1.0.13.0.UMCCNXM، OS1.0.11.0.UMBCNXM و OS1.0.15.0.UMACNXM آغاز کرده است.  این به‌روزرسانی، که بخشی از برنامه بتای آگوست است، چندین بهینه‌سازی و اصلاح را در جنبه‌های مختلف سیستم به ارمغان می‌آورد و تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

این بروزرسانی بهبودهای قابل توجهی در عملکرد سیستم به ارمغان می‌آورد، از جمله انیمیشن اجرا بهینه شده برای راه‌اندازی سریع‌تر برنامه و رابط کاربری پاسخگوتر؛ برای داشتن تجربه‌ای پایدارتر، مشکل بازی را برطرف می‌کند و شامل آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۴ برای امنیت سیستم افزایش یافته می‌شود.

این بروزرسانی همچنین مشکلات مربوط به ویژگی Free Window را برطرف کرده، از جمله نمایش غیرعادی برنامه ویدیویی در حالت پنجره کوچک و مشکلات سایز پنجره کوچک در بازی‌های خاص. ثبات صفحه اصلی را، به ویژه با انیمیشن بازگشت به خانه، بهبود می‌بخشد و مشکلات فضای خالی را در طرح دسکتاپ فضای دوم حل می‌کند.

علاوه بر این، با افزایش سرعت کشف دستگاه، اتصال بین دستگاه‌ها را بهینه می‌کند، یک تنظیم صفحه قفل جدید را برای غیرفعال کردن ویرایش با فشار طولانی مدت معرفی می‌کند و یک خطای علامت را در برنامه ساعت برای تنظیمات زنگ در حالت تاریک برطرف می‌کند. به‌روزرسانی بتای جدید ویژگی CarWith را با شش سبک رابط بازطراحی‌شده، نقشه‌ها و کارت‌های موسیقی جدید و سبک گفتگوی دستیار XiaoAi به‌روز شده، افزایش می‌دهد.

گزینه‌های سفارشی‌سازی برای والپیپر خودرو، جلوه‌های پس‌زمینه، مرتب‌سازی کارت و ویجت‌ها را اضافه می‌کند، در حالی که ناوبری را با نقشه‌های تمام صفحه و یک کپسول ناوبری شناور بهینه می‌کند. این به روز رسانی همچنین تجربه اتصال و ثبات CarWith را بهبود می بخشد. سایر رفع‌های این به‌روزرسانی شامل رفع مشکلی بوده که در آن گزینه اشتراک هشدار بلایای طبیعی در مدیریت امنیت ناپدید شد و مشکلات نمایش متن و اعلان‌ها به زبان‌های مختلف در نوار وضعیت و نوار اعلان برطرف شد.

سری شیائومی ۱۳ آپدیت شد

آزمایش کنندگان رسمی بتا می‌توانند این بروزرسانی را هم اکنون دانلود کنند. نسخه کامل پس از آزمایش موفقیت آمیز بتا برای همه منتشر خواهد شد. شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو را در دسامبر ۲۰۲۲ در چین عرضه شد و پس از آن شیائومی ۱۳ اولترا در آوریل ۲۰۲۳. نوع اولترا دارای صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی Quad HD+ AMOLED با روشنایی ۲۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

این گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است، تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد و دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با چندین گزینه تله فوتو و فیلمبرداری ۸K است. این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات است. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت این برند مراجعه کنید. شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند.

گوشی‌هایی که در نوع خود برجسته بوده و ویژگی‌های قابل توجهی دارند. برای سال ۲۰۲۴ نیز سری شیائومی ۱۴ از راه خواهد رسید که مدل‌های پرچمدار این برند به حساب می‌آیند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا