اخبار تکنولوژی

سری ویوو S19 در ماه ژوئن معرفی می شود

به تازگی یکی از افشاگران صنعت تاریخ رونمایی سری ویوو S19 را فاش کرد. این خانواده در کنار سری گوشی دیگر برندها راهی بازار خواهد شد که به آن اشاره شد.

شایعه اخیر پیرامون سری اوپو Reno 12 حاکی از آن بوده که این شرکت ممکن است سری را در ماه می ۲۰۲۴ عرضه کند. اما اکنون، یک منبع آگاه معروف، Digital Chat Station، وارد عمل شده و نشان می‌دهد که سری Reno 12 احتمالاً زمانی در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.  اما فروشنده اطلاعات را در سایر سری‌های گوشی‌های هوشمند نیز به کار انداخت. به گفته DCS، همراه با رنو ۱۲، سری ویوو اس ۱۹، سری نوا ۱۳ هواوی و سری آنر ۲۰۰ نیز در ماه ژوئن عرضه خواهند شد.

تمامی سری‌های برندهای مختلف، گوشی‌های هوشمند میان‌رده هستند. بنابراین به نظر می‌رسد رقابت شدیدی وجود دارد. جزئیات در مورد ویوو S19 و هوآوی Nova 13 کمیاب است، بنابراین برای شفاف‌سازی نیاز به افشای اطلاعات بیشتر یا اعلامیه‌های رسمی داریم. با این حال، آنر ۲۰۰ لایت قبلاً در وب سایت گواهی TDRA مشاهده شده که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می‌کند.

در حالی که مشخصات ناشناخته است، نام “Lite” نشان می‌دهد که یک ورودی مقرون به صرفه در سری آنر ۲۰۰ است. با تغییر تمرکز روی سری اوپو Reno 12، افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که این تلفن‌ها دارای ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی و دوربین تله فوتو پریسکوپ هستند. مدل برتر به طور بالقوه می تواند جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ یا حتی پرچمدار ۸ نسل ۳ را داشته باشد.

سری ویوو S19 در نزدیکی

ذکر این نکته مهم است که این اطلاعات بر اساس درز و حدس و گمان است. در حالی که ماه ژوئن هنوز فاصله دارد، تولیدکنندگان زمان کافی برای تنظیم برنامه های عرضه خود یا اصلاح مشخصات دستگاه دارند. با نزدیک‌تر شدن به پنجره راه‌اندازی پیشنهادی، می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده تصویر واضح‌تری نمایان شود.

در دیگر خبرها طی رویداد اخیر معرفی سری ویوو X Fold 3، این برند همچنین چند هدفون TWS مورد انتظار را به نام‌های ویوو TWS 4 و TWS 4 Hi-Fi معرفی کرد. اینها جانشین هدفون‌های سری ویوو TWS 3 هستند که در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند.

TWS 4 دارای پلتفرم صدای S3 Gen 2 کوالکام است، در حالی که TWS 4 Hi-Fi با پلتفرم صوتی S3 Gen 3 که اخیراً رونمایی شده ارائه می‌شود که نویدبخش عملکرد صوتی بهبود یافته است. هر دو مدل برای یک تناسب راحت در گوش طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال ۵۵ دسی‌بل و عمر باتری تا ۴۵ ساعت هستند.

آنها از بلوتوث ۵.۴ برای اتصالات بی سیم پایدار استفاده می‌کنند و دارای دیافراگم‌های آکوستیک تنگستن سرامیکی برای کیفیت صدای بهتر هستند. هدفون‌ها همچنین کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی و تأخیر کم ۴۴ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کنند، با TWS 4 Hi-Fi از کدگذاری صدای aptX Lossless با کیفیت بالا با نرخ ۱.۲ مگابیت بر ثانیه و aptX Adaptive پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این هدفون‌ها موتور میدان صوتی فضایی آن‌ها است که تجربه شنیداری سه بعدی را با چهار حالت صدای فضایی مختلف ایجاد می‌کند. هر دو مدل شامل یک درایور دینامیک ۱۲.۲ میلی متری، محدوده صوتی ۱۶ هرتز تا ۴۸ کیلوهرتز و پشتیبانی از کدک های صوتی مختلف، از جمله LDAC و aptX Lossless فوق الذکر برای TWS 4 Hi-Fi، در کنار AAC، SBC، و LC3 هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا