اخبار تکنولوژی

سری پیکسل ۹ گوگل زودتر از همیشه رونمایی می شود

رویدادهای سالانه گوگل موسوم به «Made by Google» معمولاً در ماه‌های اکتبر تا نوامبر برگزار می‌شد. این بار گوگل همه را شگفت زده کرد و اعلام نمود که رویداد بعدی در ماه آگوست در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود این رویداد بزرگ، سری پیکسل ۹، پیکسل واچ ۳ XL و نسخه جدید اندروید ۱۵ را دربرگیرد.

در حالی که انتظار می‌رفت گوگل رویداد جدید خود را بین اکتبر و نوامبر برگزار کند، آخرین اعلام رسمی همه را شگفت زده کرد. رویداد “Made by Google” در تاریخ ۱۳ آگوست اعلام شد. این موضوع بسیاری از کاربران را شگفت زده کرد و گوگل همه برنامه ها را زودتر تغییر داده است. ما نمی‌دانیم چرا گوگل این کار را انجام می‌دهد، شاید محصولات جدید آنها رسما برای عرضه آماده باشند. به همین دلیل است که آنها ممکن است رویداد جدید را زودتر برگزار کنند.

سری پیکسل ۹ گوگل زودتر از موعد عرضه می شوند

سری پیکسل 9 گوگل زودتر از همیشه رونمایی می شود

در رویداد Made by Google، گوگل سری پیکس ۹، پیکسل واچ ۳ XL و نسخه جدید اندروید ۱۵ را معرفی خواهد کرد. سری Pixel 9 از ۴ مدل مختلف تشکیل می‌شود: Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 Pro Fold. گوگل همزمان با معرفی سری جدید پیکسل ۹، قصد دارد پیکسل واچ ۳ XL را نیز معرفی کند. یکی از دلایل کنجکاوی در مورد این رویداد اندروید ۱۵ است. با اعلام اندروید ۱۵، به‌روزرسانی‌های پایدار اندروید ۱۵ به تدریج در دستگاه‌ها عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود سیستم عامل جدید اندروید تجربه بهینه‌تری را به کاربران ارائه دهد.

در دیگر خبرها صنعت فناوری مصرفی منتظر عرضه سری گلکسی واچ ۷ سامسونگ است که شایعه شده ماه آینده معرفی شود. رقیب این برند کره جنوبی، گوگل، ساعت هوشمند پرچمدار خود را در ماه اکتبر رونمایی کرد. نسل بعدی ساعت این برند یعنی پیکسل واچ ۳ این غول جستجو اکنون در رندرهای فاش شده توسط افشاگر معتبر Onleaks رویت شده است.

تصاویر و یک ویدیوی ۳۶۰ درجه اولین نگاهی به دستگاه پوشیدنی به ما می‌دهد. چند نکته از Pixel Watch 3 پیشتر رویت شده است. طبق رندرهای فاش شده مبتنی بر CAD، گوگل Pixel Watch 3 طراحی کلی را نسبت به مدل قبلی خود حفظ خواهد کرد. یک صفحه نمایش بدون حاشیه دایره‌ای و یک بند مشکی رنگ با مکانیزم سگک وجود دارد.

ما می‌توانیم متوجه تفاوت‌های جزئی از جمله افزایش اندازه تاج چرخان شویم. بدنه کمی ضخیم‌تر از Pixel Watch 2 به نظر می‌رسد. این موضوع توسط Onleaks نیز تکرار شد. از نظر ابعاد، اطلاعات دهنده اشاره می‌کند که ابعاد پیشنهادی آینده ۴۰.۷۹ در ۴۰.۷۳ در ۱۴ میلیمتر در مقایسه با ۴۱ در۴۱ در ۱۲.۳ میلیمتر در نسخه قبلی خواهد بود.

افزایش ضخامت پیکسل واچ ۳ می‌تواند به دلیل ظرفیت باتری بزرگ‌تر واحد ۳۰۷ میلی آمپرساعتی باشد همانطور که در سایت‌های گواهی Dekra و Safety Korea مشاهده شده است. پیکسل واچ ۳ با صفحه نمایش ۱.۲ اینچی عرضه خواهد شد. مشاهده می‌شود که دارای سیستم عامل Wear OS خواهد بود. یک دکمه فیزیکی در سمت راست ساعت هوشمند وجود دارد. همچنین یک بریدگی بزرگ‌تر در سمت دیگر وجود دارد که می‌تواند نشان دهنده مشبک بلندگو باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا