اخبار

سری گلکسی اس۷ به جای استفاده از Quick Charge 3.0 دارای تکنولوژی قدیمی‌تر Quick Charge 2.0 هستند

با وجود چیپ Snapdragon 820 که در آمریکا و چین به Samsung Galaxy S7 و Samsung Galaxy S7 Edge قدرت می‌بخشد، این دستگاه‌ها به سادگی می‌توانستند تکنولوژی Quick Charge 3.0 را که به روزترین نسخه از تکنولوژی شارژ سریع سازنده‌ی این چیپ است، پشتیبانی کنند. با وجود این، Quick Charge 3.0 را در LG G5 که نیز دارای چیپست Snapdragon 820 است، خواهیم یافت. این در حالی است که همه‌ی مدل‌های دیگر Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge که دارای چیپ Exynos 8890 خود Samsung هستند، کلا تکنولوژی Quick Charge را پشتیبانی نمی‌کنند.
برای برقراری عدالت و توازن بین مدل‌های دارای چیپ Exynos 8890 و مدل‌های با چیپ Snapdragon 820، سامسونگ تصمیم گرفته است تمام گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge، دارای هر چیپی که باشند با سرعتی به اندازه‌ی Quick Charge 2.0 شارژ شوند. گذشته از این‌ها، این گوشی‌ها هنوز هم تا حد زیادی سریع شارژ خواهند شد. و اگر شما از شارژر بی‌سیم Fast Charge Qi استفاده کنید، گوشی‌تان از بیشتر گوشی‌های دیگر سریع‌تر شارژ خواهد شد.
Quick Charge 2.0 میزان شارژ را از دستگاه‌هایی که فاقد این تکنولوژی هستند سریعتر تا ۷۵٪ شارژ می‌کند. باتری ۳۹۰۰mAh موجود در Motorola Driod Turbo فقط در عرض ۳۰ دقیقه می‌تواند تا ۶۰٪ شارژ شود. Quick Charge 3.0 تا ۴ برابر سریع‌تر است. شارژ یک باتری ۲۷۵۰mAh در ۳۰ دقیقه با استفاده از این قابلیت از ۰٪ به ۸۰٪ افزایش یافت. یک گوشی بدون Quick Charge در همان بازه‌ی زمانی تنها ۱۲٪ توانست به میزان شارژ دستگاه بیفزاید.
7a37f5d4e35249c713304fc8ee6e3bab_XL
 
هیچکس نمی‌خواهد ساعت‌ها برای شارژ باتری دستگاه خود منتظر بماند. تکنولوژی Quick Charge شرکت Qualcomm به شما کمک می‌کند به موقع و با عمر باتری زیاد به مقصد خود برسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا