اخبار تکنولوژی

سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ آپدیت شد

سامسونگ آپدیت جدیدی برای سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرده است، اما آن چیزی نیست که شما می‌خواهید. One UI 6.1.1 بخشی از این بروزرسانی نیست. این فقط یک به‌روزرسانی امنیتی معمولی بوده که آپدیت امنیتی اندروید و One UI سپتامبر ۲۰۲۴ را به Galaxy S21، S21+ و S21 Ultra می‌آورد.

آیا Galaxy S21، S21+ و S21 Ultra حتی برای One UI 6.1.1 واجد شرایط هستند؟ با توجه به اینکه چگونه آنها تنها یک ویژگی هوش مصنوعی را با بروزرسانی One UI 6.1 دریافت کردند، ما چنین فکر نمی‌کنیم. One UI 6.1.1 دارای بسیاری از ویژگی‌ها و بهبودهای غیر هوش مصنوعی است، اما سامسونگ احتمالاً آن‌ها را به سری گلکسی اس S21 با اندروید ۱۵ و One UI 7.0 اضافه می‌کند.

در حال حاضر، تنها دستگاه‌هایی که تایید شده برای One UI 6.1.1 واجد شرایط هستند، پرچمداران Galaxy S و Galaxy Z هستند که در سال ۲۰۲۲ و بعد از آن عرضه شدند. سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۸ و گلکسی تب اس ۹ نیز واجد شرایط هستند. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای سری‌های گلکسی S24، سری S23، S23 FE، Fold 5، Flip 5 و Galaxy Tab S9 منتشر می‌شود و از سال ۲۰۲۲ در هفته‌های آینده بر روی دستگاه‌های پرچم‌دار ارائه می‌شود.

به‌روزرسانی امنیتی ماه سپتامبر برای سری گلکسی S21 در اروپا در دسترس است. باید در روزهای آینده راه خود را به مناطق دیگر آغاز کند. می‌توانید به‌روزرسانی را از طریق شماره ساخت G99xBXXSCGXH7 شناسایی کنید و آن را از طریق تنظیمات- منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی دانلود کنید.

سری گلکسی اس ۲۱ بروزرسانی شد

در دیگر خبرها TDRA (سازمان تنظیم مقررات ارتباطات) امارات و پلتفرم صدور گواهی UL Demko اخیرا تایید کرده‌اند که Galaxy Tab S10+ در دو نسخه Wi-Fi و ۵G عرضه خواهد شد. در اخبار مرتبط، گوشی Galaxy S24 FE نیز در پلتفرم گواهی TDRA و TUV Rheinland مشاهده شده است.

گواهی TUV نشان می‌دهد که S24 FE از شارژ ۲۵ واتی مانند نسل قبلی خود پشتیبانی می‌کند. همچنین گزارش شده است که این گوشی از شارژ بی سیم ۹ واتی پشتیبانی دارد. جالب اینجاست که گلکسی اس ۲۳FE از شارژ بی سیم ۱۵ واتی نسبتا سریع‌تر پشتیبانی می‌کند.

گواهی TUV همچنین نشان داده که این گوشی در مجموع در هفت مدل SM-S721B/DS، SM-S721B، SM-S721N، SM-S721Q، SM-S721U، SM-S721W، SM-S7210 عرضه می شود. انتظار می‌رود این شماره مدل‌ها نشان دهنده دستگاه در بازارهای مختلف باشد که SM-S721B نسخه جهانی آن و SM-S721U برای بازار ایالات متحده است.

طبق فهرست گواهی TDRA، گوشی Galaxy S24 FE با شماره مدل SM-S721B/DS” است، که در آن “DS” نشان داده که دستگاه از حالت آماده به کار دو سیم کارته پشتیبانی می‌کند. نسخه جهانی (SM-S721B/DS) نیز توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید شده، که تأیید می‌کند که این گوشی از Wi-Fi 6E (باندهای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز)، NFC، بلوتوث ۵.۳، اتصال ۵G پشتیبانی دارد. ارتفاع و عرض این گوشی به ترتیب ۱۶۲ میلیمتر و ۷۷.۳ میلیمتر است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا