اخبار تکنولوژی

سری گلکسی بادز ۳ با طراحی جدید از راه می رسد

شایعه شده است که سامسونگ با سری گلکسی بادز ۳، طراحی جدیدی را برای شکل “لوبیای کلیه” گلکسی بادز ارائه خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از یک نشریه کره‌ای، یک ساقه به طرح اضافه می‌شود که آن را طولانی‌تر می‌کند و چیزی شبیه به گوشی لوبیا شکل است.

در حالی که توضیحات بالا هنوز به نوعی مبهم است و هیچ تصویری از نمونه اولیه در دسترس نیست، افزودن یک پایه نشان دهنده شباهت طراحی به AirPods اپل است. سامسونگ از ابتدا همین طراحی را ارائه کرده و کیفیت مکالمه با آن به دلیل عدم اشاره مستقیم میکروفون به سمت منبع صدا پایین تلقی می‌شود. افزودن پایه‌ای مانند AirPods می‌تواند بهبود جنبه را برای سامسونگ آسان‌تر کند.

علاوه بر این، طراحی پیش بینی شده می‌تواند فضای بیشتری را برای اجزای داخلی فراهم کند. از فضای اضافی می‌توان برای بسته‌بندی باتری بزرگ‌تر برای عمر باتری تک جلسه‌ای بالاتر یا افزودن تجهیزات اضافی که برای ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی ضروری هستند استفاده کرد. این شرکت اوایل سال جاری با به‌روزرسانی ویژگی تفسیری خود را به گلکسی بادز اضافه کرد. سامسونگ ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی به هدفون خود باشد که ممکن است به منابع سخت افزاری بیشتری نیاز داشته باشد.

سری گلکسی بادز ۳ جذاب تر از همیشه

برای کسانی که نمی‌دانند، گلکسی بادز ۲ در حال حاضر چندین حسگر از جمله ژیروسکوپ را در خود جای داده که امکان ردیابی حرکت سر را فراهم می‌کند و زمانی که سرشان را برای بیش از ۱۰ دقیقه پایین نگه دارند، به کاربران اطلاع می‌دهند. می‌تواند به جلوگیری از درد گردن و کمر کمک کند. با این حال، در حال حاضر هیچ ویژگی ردیابی سلامتی وجود ندارد، جایی که این شرکت در واقع بر روی جنبه تمرکز کرده و روی یک دستگاه اختصاصی، Galaxy Ring، فقط برای هدف کار می‌کند. اگر سامسونگ عملکردهای مشابهی را به محصول صوتی آینده خود اضافه کند که مطمئناً از افزایش حجم داخلی بهره می‌برد، شوکه کننده نخواهد بود.

با این حال، هدفون Galaxy Buds 2 و Buds 2 Pro در حال حاضر به ترتیب ۵.۰ گرم و ۵.۵ گرم وزن دارند که نسبتاً سنگین‌تر از بسیاری است و افزودن منابع سخت افزاری بیشتر ممکن بوده آن را حتی سنگین‌تر کند. با این وجود، سامسونگ احتمالاً هر کاری را که با سری Buds 3 انجام می‌دهد در رویداد آتی Galaxy Unpacked که برای ۱۰ جولای برنامه ریزی شده است، آشکار خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا