اخبار تکنولوژی

سری گلکسی واچ ۷ سامسونگ تاییدیه BIS گرفتند

به گفته ۹۱mobiles، با دریافت تاییدیه بلوتوث SIG و اکنون گواهی BIS در هند، شایعات به نفع رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه جولای ادامه می‌یابد. به لطف این فرآیند صدور گواهی، احتمال عرضه قریب‌الوقوع سری گلکسی واچ ۷ آینده وجود دارد.

این پرونده چهار مدل را برای سری گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد: SM-L300، SM-L305F، SM-L310 و SM-L315F. علاوه بر این، Galaxy Watch Ultra با شماره مدل SM-L705F فهرست شده است، در حالی که Watch FE در زیر SM-R861 رویت می‌شود. این طیف وسیع‌تر از مدل‌ها نشان‌دهنده استراتژی سامسونگ برای پاسخگویی به بخش‌های قیمتی مختلف است: سطح پایه، میان‌رده و رده بالا، به‌طوری‌که Watch FE برای کاربران کم بودجه و اولترا برای کاربرانی با بودجه بالا.

افشای اطلاعات برخی از مشخصات کلیدی گلکسی واچ ۷ و واچ اولترا را فاش کرده است. گلکسی واچ ۷ در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلیمتری با گزینه‌های رنگ سبز و کرم عرضه خواهد شد. این مدل صفحه نمایش کریستالی یاقوت کبود با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دارد و ساختاری بادوام با IP68 و ۵ATM مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را حفظ می‌کند. ظرفیت باتری نیز مشخص شده است، مدل ۴۰ میلیمتری دارای باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی و مدل ۴۴ میلیمتری دارای باتری ۴۲۵ میلی آمپرساعتی است.

یک ارتقای هیجان‌انگیز در قالب یک تراشه ۳ نانومتری جدید ارائه می‌شود که سایز کوچک‌تر، عملکرد بهبود یافته و راندمان انرژی بهتر را ارائه می‌دهد. فضای ذخیره سازی نیز دو برابر شده و به ۳۲ گیگابایت می‌رسد. Galaxy Watch Ultra با طراحی مستحکم‌تر، همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد. این ساعت دارای یک قاب تیتانیومی ۴۷ میلیمتری است که در سه رنگ خاکستری تیتانیوم، نقره‌ای تیتانیوم و بژ تیتانیوم موجود است.

سری گلکسی واچ ۷ در نزدیکی

با افزایش ضریب دوام، مدل اولترا دارای استاندارد مقاومت در برابر آب ۱۰ATM در کنار استاندارد IP68 ضد گرد و غبار معمولی است. همچنین دارای یک باتری بزرگ‌تر ۵۹۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و از همان تراشه ۳ نانومتری و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مانند Watch 7 بهره می‌برد. با این حال، به نظر می‌رسد Ultra تنها در نسخه سلولار موجود باشد.

با تضمین گواهی BIS، انتظار برای رونمایی رسمی سامسونگ از سری گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا نباید زیاد طول بکشد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا