اخبار تکنولوژی

سری گلکسی S24 دارای نمایشگر بهبودیافته و رم بالاتر هستند

پرچمداران سری گلکسی S24 سامسونگ ممکن است تعداد انگشت شماری ارتقاء قابل توجه را نسبت به مدل‌های فعلی به همراه داشته باشند. در کنار پردازنده جدیدتر، شایعات به دوربین‌های بهبودیافته، باتری‌های بزرگ‌تر، رم بیشتر و بدنه تیتانیومی نیز اشاره کرده‌اند. رسانه‌های کره‌ای اکنون گزارش می‌دهند که مدل‌های ۲۰۲۴ دارای نمایشگرهای بهبود یافته خواهند بود.

بر اساس گزارش جدیدی در سایت chosun.com، سامسونگ در نظر دارد گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را به نمایشگرهای OLED جدید ساخته شده با استفاده از مواد M13 مجهز کند. این پنل‌ها نسبت به پنل‌های اولد M12 که در سری گلکسی S23 یافت می‌شوند نازک‌تر و کارآمدتر هستند. آنها همچنین دارای کیفیت تصویر بهتری هم خواهند بود. این شرکت تقریباً مطمئن است که از نمایشگر پیشرفته در مدل Ultra استفاده خواهد کرد، اما همچنین در حال ارزیابی کاربرد آن در دو مدل کوچک‌تر است.

سامسونگ از سال گذشته Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 (M11 در سری Galaxy S22) را با نمایشگرهای اولد M12 همراه ساخت. گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ که به تازگی معرفی شده‌اند، دارای پنل M12 هستند. همین فناوری نمایشگر در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز وجود دارد. سری آیفون ۱۵ امسال دارای پنل اولد M12 نیز خواهد بود. سامسونگ قبلاً تأییدیه اپل برای تولید انبوه نمایشگرهای آیفون ۱۵ را دریافت کرده است.

سری گلکسی S24 با ویژگی‌های بهتر

در کنار افشای ارتقای صفحه نمایش برنامه‌ریزی شده سامسونگ برای سری گلکسی اس ۲۴، گزارش جدید همچنین شایعات قبلی مبنی بر بازگشت پردازنده‌های داخلی اگزینوس این شرکت به پرچمداران خود در سال آینده را تایید کرد. مدل‌های ۲۰۲۴ در برخی بازارها با Exynos 2400 و در برخی دیگر از کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 عرضه می‌شوند.

این گزارش ادعاهای قبلی مبنی بر بازگشت سامسونگ به اگزینوس برای کاهش هزینه‌های تولید را تکرار می‌کند. خرید تراشه از کوالکام برای بخش موبایل این شرکت گران‌تر از خرید تراشه شرکت خواهرش است. این شرکت کره‌ای قصد دارد این صرفه‌جویی در هزینه را به واسطه رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر به مصرف‌کنندگان منتقل کند.

همانطور که در شایعات قبلی نشان داده شده بود، گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهند شد که نسبت به ۸ گیگابایت رم موجود در گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس بیشتر است. Ultra همچنین شاهد افزایش ۴ گیگابایت رم خواهد بود و از ۱۲ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت خواهد رسید. سامسونگ همچنین در نظر دارد فضای ذخیره‌سازی پایه را برای همه مدل‌ها به ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهد. می‌توانید در ماه‌های آینده منتظر اطلاعات بیشتری باقی بمانید.

سامسونگ احتمالا فوریه سال ۲۰۲۴ نسل جدید پرچمداران را معرفی کرده و با ویژگی‌های برجسته همراه کند. اطلاعات بسیار محدود است و باید تا رونمایی منتظر باقی ماند. این برند در تلاش است تا نوآوری و ویژگی‌های منحصربفرد را برای محصولاتش در نظر گیرد و ویژگی‌های بزرگ را تدارک بیند.

جزئیات محدود بوده و باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا