اخبار تکنولوژی

سری گوشی میزو نوت ۲۱ در راه است

Meizu که به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد و ایده‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود، با گوشی‌های هوشمند خود نامی برای خود دست و پا می‌کند. این شرکت اخیرا از گوشی Meizu 21 Note و Meizu 21 Pro رونمایی کرده است. اکنون در حال آماده شدن برای معرفی سری میزو نوت ۲۱ بوده که از دو مدل استاندارد و پرو تشکیل می‌شود.

تیم Gizmochina دو گوشی Meizu Note 21 و Meizu Note 21 Pro را کشف کرد. میزو نوت ۲۱ پرو، با شماره مدل «M412H»، به‌عنوان گزینه پریمیومی سری قرار می‌گیرد که نویدبخش عملکرد بالاتر و ویژگی‌های پیشرفته است. از سوی دیگر، میزو نوت ۲۱ با شماره مدل «M411H» و «M411L» احتمالاً نسخه‌ای از مدل پرو است. دو شماره مدل مختلف برای Note 21 تفاوت در حافظه و گزینه‌های ذخیره‌سازی یا شاید نسخه‌های مختلف برای مناطق مختلف را نشان می‌دهد.

یکی از مهمترین نکات در مورد سری نوت جدید Meizu، انتخاب چیپست است. این واقعیت که سری قبلی Meizu 21 دارای چیپست‌های مختلف پرچمدار بود نشان داده که میزو ممکن است این رویکرد را در سری Note 21 ادامه دهد. انتظار می‌رود هر دو گوشی Meizu Note 21 و Note 21 Pro قدرتمند و کاربرپسند باشند و روی ارائه عملکرد قوی تمرکز کنند. میزو با این مدل‌ها قصد دارد فناوری پیشرفته و راه حل‌های نوآورانه را برای برآورده کردن انتظارات کاربران خود ترکیب کند.

میزو نوت ۲۱ در نزدیکی

در حالی که جزئیات خاصی در مورد مشخصات دوربین، ظرفیت باتری و نوآوری‌های نرم‌افزاری سری میزو Note 21 ناشناخته است، می‌توانیم بر اساس مدل‌های گذشته حدس‌های دقیقی بزنیم. Meizu سابقه رقابتی در این زمینه‌ها دارد، بنابراین سری Note 21 احتمالا دوربین‌های باکیفیت برای عکس‌ها و فیلم‌های عالی و همچنین عمر باتری طولانی‌مدت برای تضمین تجربه کاربری یکپارچه ارائه می‌دهد.

انتظارات پیرامون میزو Note 21 و Note 21 Pro احتمالاً در دنیای فناوری غوغایی به پا خواهد کرد. در حالی که ما هنوز تاریخ دقیق عرضه، قیمت یا مشخصات دقیق را نمی‌دانیم، این مدل‌های جدید بسیار مورد انتظار طرفداران هستند. نحوه استقبال کاربران از سری موضوع کنجکاوی زیادی است. ما انتظار داریم این مدل‌های آینده جایگاه Meizu را در بازار گوشی‌های هوشمند تقویت کنند.

در دیگر خبرها پیشتر در چین اولین نمایش رسمی سدان الکتریکی جیلی گلکسی E8 برگزار شد و در این مراسم اولین گوشی هوشمند جیلی به طور رسمی با آن معرفی شد، این گوشی نسخه ویژه میزو ۲۱ بوده که به عنوان Meizu 21 Galaxy Custom Edition شناخته می‌شود.

با توجه به اینکه Meizu اخیراً در اختیار جیلی قرار گرفته، چنین همکاری عجیبی نیست. Meizu 21 Galaxy Custom Edition تنها از نظر ظاهری با Meizu 21 معمولی متفاوت بوده بخصوص در طراحی پنل عقب. دو قسمت نابرابر و دو بافت وجود دارد: قسمت کوچک‌تر از لوگوی جیلی الگوبرداری کرده و به رنگ خاکستری بوده و در گوشه‌ای لوگو Geely Galaxy وجود دارد.

اگر Meizu 21 دارای سه پیکربندی حافظه باشد، Meizu 21 Galaxy Custom Edition تنها یک پیکربندی دارد که شامل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه فلش می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا