اخبار

سری گوشی میزو نوت ۲۱ در راه است

میزو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین سری گوشی میزو نوت ۲۱ آن در FCC رویت شد.

۲ گوشی هوشمند مقرون به صرفه میزو، میزو نوت ۲۱ و نوت ۲۱ پرو بزودی وارد بازار خواهند شد. چرا این دستگاه‌ها را مقرون به صرفه می‌نامیم؟ زیرا پشتیبانی از ۵G ندارند. گواهی FCC نشان داد که هر دو گوشی هوشمند از اتصالات ۴G پشتیبانی می‌کنند و ۵G ندارند. این نشان داده که این برند گوشی‌های میزو نوت ۲۱ و نوت ۲۱ پرو را در همه مناطق عرضه نخواهد کرد.

میزو نوت ۲۱ و نوت ۲۱ پرو احتمالاً در چندین منطقه در بازار جهانی به فروش خواهند رسید. متأسفانه، ما نمی‌دانیم این گوشی‌های هوشمند در کدام کشورها فروخته خواهند شد. با کسب گواهی FCC، جزئیات مهمی فاش شده است. اکنون، جزئیات طراحی هر دو دستگاه، گزینه‌های اتصال و موارد دیگر را می‌توانیم مشاهده کنیم.

مدل استاندارد دارای ۳ دوربین عقب و ۱ فلاش خواهد بود. شماره مدل دستگاه M411H است. با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. طول آن ۱۶۷.۸ میلیمتر، عرض ۷۷.۴ میلیمتر و ضخامت ۹.۱ میلیمتر است. می‌توان گفت که میزو نوت ۲۱ بسیار ضخیم است.

سری میزو نوت ۲۱ از ۵G پشتیبانی نمی‌کند و پشتیبانی از Wi-Fi 6 نیز در دستگاه‌ها در دسترس نیست. این تلفن‌های هوشمند از اتصالات ۲G/3G/4G/4G و Wi-Fi 5 پشتیبانی می‌کنند. ما فکر نمی‌کنیم این دستگاه‌ها در اروپا فروخته شوند. زیرا پشتیبانی از باند LTE FDD B20 را ندارد. علاوه بر این، میزو نوت ۲۱ با یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه خواهد شد.

سری گوشی میزو نوت ۲۱ در نزدیکی

سری گوشی میزو نوت 21 در راه است

مدل پرو دارای ۲ دوربین عقب و فلاش LED است. شماره مدل M412H دارد و این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. طول آن ۱۶۸.۵ میلیمتر، عرض ۷۶.۶ میلیمتر و ضخامت ۸.۳۵ میلیمتر است. در مقایسه با میزو نوت ۲۱، انتظار می‌رود که نوت ۲۱ پرو یک دستگاه باریک‌تر و زیباتر باشد.

در مورد گزینه‌های اتصال، مدل پرو ویژگی‌های مشابه را ارائه می‌دهد. هر دو گوشی هوشمند از NFC پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، میزو نوت ۲۱ پرو دارای ظرفیت باتری ۴۹۵۰ میلی آمپرساعتی است. ما این گوشی‌های هوشمند را ۱ ماه پیش دیدیم و اکنون که گوشی‌های هوشمند گواهی FCC را دریافت کردند. تمام جزئیات را کشف کردیم. میزو ممکن است بزودی سری نوت ۲۱ را معرفی کند.

در دیگر خبرها Meizu که به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد و ایده‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود، با گوشی‌های هوشمند خود نامی برای خود دست و پا می‌کند. این شرکت اخیرا از گوشی Meizu 21 Note و Meizu 21 Pro رونمایی کرده است. اکنون در حال آماده شدن برای معرفی سری میزو نوت ۲۱ بوده که از دو مدل استاندارد و پرو تشکیل می‌شود.

تیم Gizmochina دو گوشی Meizu Note 21 و Meizu Note 21 Pro را کشف کرد. میزو نوت ۲۱ پرو، با شماره مدل «M412H»، به‌عنوان گزینه پریمیومی سری قرار می‌گیرد که نویدبخش عملکرد بالاتر و ویژگی‌های پیشرفته است. از سوی دیگر، میزو نوت ۲۱ با شماره مدل «M411H» و «M411L» احتمالاً نسخه‌ای از مدل پرو است. دو شماره مدل مختلف برای Note 21 تفاوت در حافظه و گزینه‌های ذخیره‌سازی یا شاید نسخه‌های مختلف برای مناطق مختلف را نشان می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا