اخبار تکنولوژی

سری P70 هوآوی با پردازنده Kirin 5G عرضه می شوند

شایعه شده که هواوی برای یک کنفرانس خبری پیش بینی شده در ماه مارس جهت رونمایی از سری P70 آماده می‌شود. نقطه کانونی این نسخه در بازگشت تراشه Kirin 5G به سری P هوآوی است که جایگزین Kirin 990 5G از سری P40 خواهد شد و پیشرفت قابل توجهی در فناوری تلفن همراه هواوی نشان می دهد.

نقطه کانونی سری P70 هوآوی می تواند تراشه Kirin 5G باشد

گزارش‌های منابع مختلف، از جمله خبرساز برجسته @Digital Chat Station، ویژگی‌های کلیدی مورد انتظار در سری P70 را روشن می‌کند. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، کل سری به صورت استاندارد با پردازنده K9 5G (Kirin 9XXX) عرضه می‌شود که نشان دهنده توسعه مداوم فناوری پیشرفته هواوی در میان محدودیت‌های تجاری است. با این حال، اطلاعات فاش شده حاکی از آن بوده که ممکن است در فرکانس تراشه بین نسخه استاندارد و پرو سری هواوی P70 تغییراتی وجود داشته باشد.

سری P70 با تکیه بر میراث نوآوری هواوی، از سری گوشی‌های هواوی میت ۶۰ سال گذشته که دارای پردازنده Kirin 9000S بود، پیروی می‌کند. قابل ذکر است که پیکربندی CPU این پردازنده شامل ۸ هسته و ۱۲ رشته است که عملکرد فوق العاده‌ای را در وظایف مختلف ارائه می‌دهد. GPU، یک Maleoon 910 که خود توسعه یافته بوده و متأسفانه، اطلاعات خاصی در مورد مدل تراشه پرچمدار آینده سری P در حال حاضر در دسترس نیست.

در کنار بازگشت تراشه Kirin 5G، شایعه شده که تمامی مدل‌های سری P70 دارای باتری با چگالی بالا، قابلیت شارژ بی‌سیم و سیستم دوربین قوی، از جمله دوربین اصلی فوق‌العاده ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپ ۴x هستند. در مورد دوربین، پیش از این شایعه شده بود که سری P70 با سنسور ۱ اینچی سونی IMX 989 با پشتیبانی از دیافراگم متغیر عرضه می‌شود.

افشاگری دیگر DCS گنجاندن ارتباطات ماهواره ای به صورت استاندارد در سری P70 است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این سری دارای صفحه نمایش میکرو منحنی عمقی ۱.۵K است که دارای سایز صفحه نمایش  ۶.۷ اینچی است. این، همراه با یک بلندگوی دوگانه استریو، یک تجربه چند رسانه ای همه‌جانبه را برای کاربران نوید می‌دهد.

باید منتظر ماند تا هوآوی نسل جدید پرچمداران خود را معرفی کرده و عرضه دارد. برند مورد اشاره همیشه سعی داشته مدل‌های جذابی ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا