اخبار تکنولوژی

سری Redmi Note 14 شیائومی تاییدیه گرفت

سری گوشی Redmi Note 13 در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند. مدل‌های نوت ۱۳ در ابتدای سال جاری در بازارهای خارج از چین در دسترس قرار گرفتند. یک گزارش جدید نشان داده که سری Redmi Note 14 بزودی در بازار خانگی عرضه می‌شود. دلیل آن این است که سه دستگاه جدید که ظاهراً متعلق به سری نوت ۱۴ هستند، گواهی رادیویی را در چین دریافت کرده‌اند.

ماه گذشته، سه گوشی Redmi با شماره مدل ۲۴۱۱۵RA8EC، ۲۴۰۹۴RAD4C و ۲۴۰۹۴RAD4C در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. فهرست‌ها نام دقیق خود را فاش نکردند. در حالی که گفته می‌شود آنها بخشی از سری Note 14 هستند، مشخص نیست که کدام شماره مدل مطابق با Note 14، Note 14 Pro و Note 14 Pro+ است. نسخه‌های جهانی، انواع هندی و چینی نیز مشاهده شد.

اکنون، گوشی‌های ۲۴۱۱۵RA8EC، ۲۴۰۹۴RAD4C و ۲۴۰۹۴RAD4C Redmi تأییدیه‌ای را از پلتفرم گواهی رادیویی در چین دریافت کرده‌اند. طبق معمول، گواهی‌ها هیچ چیز قابل توجهی در مورد این گوشی‌ها نشان نمی‌دهند. با این حال، اشاره می‌کند که سری نوت ۱۴ بزودی وارد بازار چین می‌شود.

باید دید که آیا سری نوت ۱۴ در اوایل سپتامبر در چین عرضه می‌شود یا خیر. گزارش‌ها حاکی از آن است که چیپست‌های اسنپدراگون ۷s نسل ۳ و Dimensity 7350 به ترتیب می‌توانند نوت ۱۴ پرو و ​​نوت ۱۴ پرو پلاس را تامین کنند. در جلو، هر دو گوشی ممکن است دارای یک پنل OLED با لبه خمیده باشند که وضوح ۱.۵K را ارائه می دهد. پنل عقب آنها ممکن است دارای یک لنز دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی باشد.

در دیگر خبرها اطلاعات آشکار شده در مورد آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی در حال حاضر در اینترنت منتشر شده است. این تأیید می‌کند که شیائومی واقعاً کار روی نسخه آینده HyperOS 2.0 را آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، بیلد تست توسعه‌دهنده برای برخی از دستگاه‌های منتخب در چین نیز آماده است.   HyperOS 2.0 را دریافت می‌کنند، صحبت می‌کند.

سری Redmi Note 14 در نزدیکی

اما یک سوال رایج که در حال حاضر بی پاسخ مانده است، لیست دستگاه‌هایی است که قرار نیست آپدیت را دریافت کنند. بنابراین، ما فهرست کاملی از دستگاه‌هایی را که HyperOS 2.0 را دریافت نمی‌کنند و رسما واجد شرایط آن نیستند، تهیه کرده‌ایم. این لیست بر اساس سابقه به‌روزرسانی قبلی شیائومی و سیاست آن است. در حالی که این لیست ۱۰۰درصد صحت را تأیید نمی‌کند، آنچه می‌توانیم بگوییم این است که قابلیت اطمینان آن هنوز بسیار بالا است.

همانطور که پیشتر گزارش شد، HyperOS 2.0 شیائومی تغییرات بزرگی را در نرم افزار ایجاد می‌کند. برخی از تغییرات بهبود یافته عبارتند از آیکون‌ها و انیمیشن‌های به روز شده، سفارشی‌سازی بهتر در سراسر سیستم و بهبود امنیت کلی.

بنابراین لیست ما از دستگاه‌های احتمالی شیائومی که هیچ آپدیت مهمی از جمله HyperOS 2.0 را در آینده دریافت نخواهند کرد، به پایان می‌رسد. این، در مجموع ۱۷ دستگاه در شرف علامت گذاری EOL (پایان عمر) برای پشتیبانی از نرم افزار هستند و از این رو، دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد. علاوه بر این، درست مانند HyperOS 1.0، نسخه ۲.۰ بر اساس اندروید ۱۴ و اندروید ۱۵ خواهد بود. بنابراین احتمال بسیار زیادی وجود دارد که برخی از دستگاه‌ها همچنان HyperOS 2.0 را دریافت کنند اما هیچ یک از آنها در لیست قرار نگرفته‌اند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا