اخبار تکنولوژی

سه برند چینی تصمیم به کناره‌گیری از صنعت گوشی تاشو گرفتند

شایعاتی مبنی بر این که بازار گوشی‌های تاشو که زمانی به عنوان نوآوری بزرگ بعدی در گوشی‌های هوشمند مورد استقبال قرار می‌گرفت، ممکن است با چالش‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شود، در حال چرخش است. بر اساس اطلاعات Digital Chat Station (DCS)، حداقل سه برند چینی بزرگ پروژه‌های تلفن تاشو خود را متوقف کرده یا به طور قابل توجهی به تعویق انداخته‌اند.

DCS گزارش می‌دهد که یکی از پنج سازنده برتر گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، تلاش‌های دستگاه‌های تاشو خود را به طور کامل به حالت تعلیق درآورده است. علاوه بر این، دو شرکت دیگر پروژه‌های تلفن تاشو به سبک تاشو را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

دلایل این تعلیق پروژه‌ها هنوز مشخص نیست و برندهای خاص درگیر توسط افشاگر فاش نشده است. در حال حاضر، بازار گوشی های هوشمند تاشو تحت سلطه سازندگان اندرویدی است. برای مثال، سامسونگ بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد و طبق گزارش‌ها در حال کار بر روی نسخه بعدی گوشی‌های تاشو سری Z، از جمله مدل سه‌گانه تاشو است.

گفته می‌شود هواوی همچنین در حال توسعه یک گوشی به سبک سه گانه تاشو است. Oppo و Vivo دیگر بازیگران اصلی هستند که حداقل چند نسخه از دستگاه‌های تاشو خود را منتشر کرده‌اند. با این حال، گزارش اخیر حاکی از آن است که Oppo و Vivo هر دو تصمیم گرفته‌اند از بازار تاشو خارج شوند. گفته شده که تصمیم برای این امر به دلیل کاهش قابل توجه سهم بازار آنها در این بخش در سال گذشته است.

سه برند چینی با گوشی تاشو خداحافظی می کنند

با این حال، هیچ بیانیه رسمی از طرف هیچ یک از برندها وجود ندارد، بنابراین بهتر است منتظر گزارش‌های بیشتر باشید تا وضعیت را بهتر درک کنید. اگر این شایعات درست باشند، می‌تواند بر تلاش‌های تاشوی OnePlus نیز تأثیر بگذارد، زیرا آنها به شدت به Oppo متکی بوده‌اند و تنها یک دستگاه تاشو را با نام تجاری خود عرضه کرده‌اند.

در اخبار دیگر، گزارش شده است که پروژه آیفون تاشو اپل نیز به دلیل مشکلات صفحه نمایش شکننده با چالش‌هایی مواجه است. در حالی که تلفن‌های تاشو فاکتورها و امکانات منحصر به فردی را ارائه می دهند، اما گران هستند و برخی استدلال می‌کنند که کاملا شکننده هستند. باید منتظر ماند تا مشخص شود چه شرکت‌های دیگری از این صنعت خارج و داخل می‌شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا