اخبار تکنولوژی

سوئیچ شیائومی ۱۰G با دو پورت اترنت ۱۰G معرفی شد

شیائومی یک سوئیچ اترنت جدید معرفی کرده که به عنوان سوئیچ شیائومی ۱۰G با دو پورت اترنت ۱۰G شناخته می‌شود. سوئیچ ۱۰G در لیست انتظار قرار داشت و مشتریان اکنون می‌توانند این گجت را در چین تهیه کنند. شیائومی همچنین یک مدل روتر گیگابیتی عرضه کرد. سوئیچ ۱۰G همانطور که از تصاویر منتشر شده آن در یک محفظه پلاستیکی سفید رنگ موجود است.

سوئیچ Xiaomi 10G برای استفاده در مناطق کوچک‌تر مانند استودیوها یا دفاتر کوچک مناسب است. دارای دو پورت شبکه ۱۰G SFP+ با حداکثر سرعت انتقال ۱۰G است. ظرفیت خروجی آن ۶۰ گیگابیت بر ثانیه بوده و از اتصال پرسرعت به دستگاه‌هایی مانند ایستگاه‌های کاری پشتیبانی می‌کند. همچنین چهار پورت شبکه ۲.۵G روی روتر با پشتیبانی از سرعت‌های متعدد ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰/۲۵۰۰M و قابلیت پخش ۸K وجود دارد. همچنین با مودم‌های نوری ۱۰G، ۱۰G NAS، روترهای ۱۰G و ایستگاه‌های کاری پرسرعت سازگار است.

از نظر خنک کننده، سوئیچ ۱۰G شیائومی فن خنک کننده فعال را حذف کرده و دارای بدنه پلاستیکی است. اگرچه می‌توان آن را به خوبی در محیط خانه ادغام کرد، اما در نظارت بر اتلاف گرمای آن توجه دقیق لازم است.

سوئیچ شیائومی ۱۰G از راه رسید

سوئیچ ۱۰G شیائومی ۲۹۹ یوان (۴۱ دلار) قیمت دارد و می‌توانید آن را مستقیماً از JD.com خریداری کنید. جزئیات قیمت و در دسترس بودن روتر شیائومی One Gigabit هنوز منتشر نشد. شیائومی همچنین در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن و قیمت جهانی سوئیچ ۱۰G ارائه نکرده است.

در دیگر خبرها ردمی به سفر خود برای ارائه گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه‌تر به بازار ادامه می‌دهد. آخرین موردی که وارد شده ردمی A3x است. اخیراً در پاکستان عرضه شده و انتظار می‌رود به زودی در مناطق دیگر نیز به فروش برسد. این گوشی دارای یک بازار هدف در سطح مبتدی است که بر مصرف کنندگانی که به دنبال یک گوشی شیک در محدوده مقرون به صرفه هستند، تمرکز دارد.

ردمی A3x به دلیل طراحی و کیفیت ساخت خود متمایز است. به طور معمول، یک گوشی در بخش ابتدایی با کیفیت ساخت پلاستیکی عرضه می‌‌شود. علاوه بر این، طراحی ممکن است شبیه یک برچسب قیمت ارزان‌تر باشد. با این حال، برای ردمی A3x، این شرکت یک طراحی با کیفیت بالا و زیبایی شناسی را انتخاب کرد.

Redmi A3x با بدنه عقب شیشه‌ای عرضه می‌شود که لمس پریمیومی را به آن ارائه می‌کند. سه گزینه رنگ برای انتخاب وجود دارد که شامل مشکی نیمه شب، سفید مهتابی و سبز شفق قطبی می‌شود. مدل‌های مشکی و سبز دارای یک حلقه طلایی در اطراف ماژول دوربین دایره‌ای هستند که لمس زیبایی را ارائه می‌دهد. در مقابل، مدل سفید دارای یک حلقه نقره‌ای برای ظاهری باکلاس‌تر است.

A3x با صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ عرضه می‌شود. برای نرم کردن آن، این گوشی دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این گوشی دارای سیستم دوربین رده پایه است. در قسمت عقب، سیستم دوگانه ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. در همان زمان، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی روی ناچ قرار می‌گیرد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا