اخبار تکنولوژی

سیستم عامل HyperOS 2.0 رابط کاربری گیمینگ جدیدی دارد

دستگاه‌های شیائومی دارای یک حالت بازی اختصاصی به نام Game Turbo هستند. این حالت توسط یک برنامه اختصاصی پشتیبانی می‌شود که به طور همزمان در حین پخش برنامه‌ها اجرا می‌شود. این نه تنها به بهبود عملکرد بازی کمک می‌کند، بلکه کاربران می‌توانند چندین کار مانند تغییر صدا، تغییر حالت عملکرد یا تنظیم مستقیم روشنایی صفحه نمایش در حین بازی انجام دهند. به نظر می‌رسد این برند در حال کار برای اصلاح Game Turbo در سیستم عامل HyperOS 2.0 آینده است.

طبق آخرین گزارش، شیائومی در حال طراحی مجدد برنامه Game Turbo خود در HyperOS 2.0 آینده است. گزارش‌های اولیه همچنین نشان می‌دهد که HyperOS 2.0 آماده رونمایی در اکتبر ۲۰۲۴ است. به عنوان مرجع، Game Turbo برنامه داخلی شیائومی است که به بازی اجازه می‌دهد تا از حداکثر عملکرد دستگاه استفاده کند و بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربر قرار دهد. در کنار طراحی مجدد، انتظار داریم برخی از ویژگی‌ها و بهینه سازی‌ها را نیز به همراه داشته باشد.

سیستم عامل HyperOS 2.0 بهتر می شود

HyperOS 2.0 آینده در کل سیستم بازنگری خوبی خواهد داشت. در اینجا لیستی از تغییرات مورد انتظار در رابط کاربری آینده آمده است:

  • انیمیشن‌های بهبود یافته : نرم افزار شیائومی به ارائه یکی از بهترین انیمیشن‌های دنیای اندروید معروف است. با این حال، انیمیشن‌ها در HyperOS 1.0 کمی به هم ریخته بودند. اما شیائومی به این موضوع توجه کرده و قصد دارد یک موتور انیمیشن جدید را به همراه انیمیشن‌های بهبود یافته در HyperOS 2.0 آینده پیاده‌سازی کند.
  • کنترل سنتر بازطراحی شده : کنترل سنتر شیائومی بسیار متفاوت از آنچه در اندروید استوک دریافت می‌کنید به نظر می‌رسد. آنها رویکردی شبیه به iOS را دنبال می‌کنند. به هر حال، با HyperOS 2.0 آینده، شیائومی قصد دارد پنل نوتیفیکیشن موجود خود را کمی دوباره طراحی کند. ما نسخه جدیدی از کنترل سنتر را خواهیم دید.
  • برنامه‌ها و نمادهای بازطراحی‌شده: این یک زمان طولانی از زمان MIUI بود. اکنون این در نهایت با HyperOS 2.0 شیائومی اتفاق می‌افتد. برنامه‌ها و آیکون‌ها در نسخه آینده طراحی مجدد مختصری را مشاهده خواهند کرد. این به نرم افزار شیائومی هویت و ظاهر جدیدی می‌بخشد.
  • کنترل بهتر اعلان‌ها: انتظار می‌رود HyperOS 2.0 با مدیریت بهتر اعلان ارائه شود. همچنین انتظار داریم رابط کاربری نمایش اعلان‌ها نیز تغییر کند. کاربران می‌توانند به راحتی به اعلان‌ها دسترسی داشته باشند و با آنها ارتباط برقرار کنند. اعلان‌های متعدد از یک منبع در یک منبع انباشته می‌شوند تا هیچ آشفتگی غیرضروری در رابط کاربری ایجاد نکند.

در دیگر خبرها سری گوشی شیائومی ۱۵ در نزدیکی راه است و فاصله زیادی با عرضه رسمی آن نداریم. افشا و شایعات دستگاه در حال حاضر در وب گرد آمده است. اکنون این دستگاه‌ها در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIIT) گواهی دریافت کرده‌اند. این لیست همچنین تأیید می‌کند که ما به عرضه رسمی این گوشی نزدیک شده‌ایم.

شیائومی ۱۵ امروز در وب سایت صدور گواهی CMIIT مشاهده شد. این وب سایت هیچ مشخصات و جزئیات سخت افزاری در مورد دستگاه آینده را فاش نمی‌کند. این فقط برخی از جزئیات اساسی مانند وجود شبکه ۵G را تأیید می‌کند که کاملاً واضح است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا