اخبار تکنولوژی

شارژر ۲۰ واتی شیائومی برای آیفون معرفی شد

Cuktech یکی از زیرمجموعه های شیائومی است که به خاطر لوازم جانبی شارژی شهرت دارد. این شرکت انواع مختلفی از شارژرها و پاوربانک‌ها را به فروش می‌رساند. برند مذکور بی سر و صدا یک شارژر ۲۰ واتی GaN عرضه کرده و این آداپتور برای کاربران آیفون طراحی شده است.

جدیدترین شارژر Cuktech دارای شماره مدل HA716C بوده و تا ۲۰ وات خروجی USB PD (Power Delivery) را پشتیبانی می‌کند. این محصول از نیترید گالیوم (GaN) استفاده می‌کند، بنابراین، از شارژرهای معمولی ۲۰ واتی مبتنی بر سیلیکون کوچک‌تر و سبک‌تر است. وزن این وسیله جانبی حدود ۳۹ گرم و ابعاد آن ۳۸ در ۲۲.۳ در ۴۳ میلیمتر است.

Cuktech ادعا می‌کند که آداپتور از نسل سوم فناوری GaN خود استفاده می‌کند. این برند آنقدر مطمئن است که ۱۸ ماه گارانتی ارائه می‌دهد. این شارژر دارای یک پورت USB نوع C بوده و می‌توان از آن برای شارژ آیفون ۸ به آخرین سری آیفون ۱۵ استفاده کرد. شارژر Cuktech 20W GaN با قیمت تنها ۱۹ ین ( ۳ دلار)، بسیار مقرون به صرفه‌تر از آداپتور برق ۲۰ واتی اپل است.

برای کسانی که نمی‌دانند، پیشنهاد اپل با قیمت ۱۴۹ ین ( ۲۱ دلار) در چین به فروش می‌رسد و دارای قیمت جهانی (ایالات متحده) ۱۹ دلار است. این نه تنها گران است بلکه بزرگ‌تر و سنگین‌تر است زیرا هنوز از نیترید گالیوم استفاده نمی‌کند. Cuktech شیائومی حضور جهانی دارد و تعداد انگشت شماری از محصولات را به فروش می‌رساند. با این حال، ما مطمئن نیستیم که آیا و چه زمانی این شارژر ۲۰ واتی GaN در خارج از سرزمین اصلی چین عرضه خواهد شد.

شارژر ۲۰ واتی شیائومی برای آیفون

Cuktech نام تجاری جدیدی است که جایگزین ZMI، یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی شده است. ZMI به دلیل مشکلات قانونی، نام خود را به برند مذکور تغییر داده است. این شرکت در زمینه تولید لوازم جانبی برقی، به خصوص شارژرها و پاوربانک‌ها تخصص دارد. این برند به خاطر محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه خود شناخته شده است.

Cuktech یک برند جدید و نوظهور است که در زمینه تولید لوازم جانبی برقی تخصص دارد. این برند به دلیل محصولات با کیفیت، مقرون به صرفه و نوآورانه خود شناخته شده است. CukTech احتمالاً در سال‌های آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کرده یا وارد سایت خود برند زیرمجموعه مورد اشاره شوید.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا