اخبار

شایعاتی در رابطه با ال‌جی G۷

شایعاتی در رابطه با ال‌جی G۷

اطلاعات مرتبط با تلفن همراه هوشمند ال‌جی G۷ به‌صورت عمومی عرضه نشده است اما برخی از این ویژگی‌ها به‌صورت مخفی از این کمپانی منتشر شده‌اند. بر اساس اطلاعات تازه فاش شده از تلفن همراه هوشمند ال‌جی G۷، این دستگاه از صفحه نمایش M+ LCD ویژه‌ای بهره خواهد برد که بر اساس ادعاهای اظهار شده می‌تواند با استفاده از پیکسل‌های سفید ویژه خود مصرف باتری دستگاه یاد شده را تا ۳۵ درصد کاهش دهد. ایده به‌کاررفته در این صفحه نمایش چندان جدید نیست اما فناوری‌هایی که قبل از این از ایده پیکسل‌های سفید بهره برده‌اند نتوانسته‌اند به بهره‌وری یاد شده برسند.
همچنین لازم به ذکر است که صحه نمایش ویژه ال‌جی G۷ از بریدگی ویژه‌ای بهره‌مند خواهد شد که به‌نوعی تقلیدی از بریدگی به‌کاررفته در آیفون X بوده و امروزه بسیاری از تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند از این فناوری بر روی دستگاه‌های رده‌بالای خود استفاده می‌کنند. این بریدگی محلی برای قرارگیری دوربین سلفی، هدفون و حسگرهای نوری خواهد بود. همچنین تلفن همراه هوشمند یاد شده ازلحاظ سایز در واقع دستگاهی ۶ اینچی است که نسبت آن اندکی از دستگاه‌های معمولی بلندتر است.
همچنین تلفن همراه هوشمند ال‌جی G۷ نیز مانند بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی از فضایی در زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد که البته جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز در این فضا تعبیه‌شده است. طراحی این تلفن همراه هوشمند به‌صورت فلز و شیشه است و اندازه کلی آن ۱۵۳٫۲ x ۷۱٫۹ x ۸٫۲ میلی‌متر خواهد بود که با توجه به برآمدگی دوربین پشتی آن به ۸٫۵ میلی‌متر نیز خواهد رسید.
لازم به ذکر است که این تلفن همراه هوشمند جدید تصمیم دارد که تلاش‌های ال‌جی درزمینهٔ هوش مصنوعی را به نهایت خود برساند و به همین منظور نیز دکمه اختصاصی ویژه‌ای برای این منظور در بدنه دستگاه تعبیه‌شده است. این پرچم‌دار همچنین به‌احتمال‌قوی با پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد و نسخه پلاس آن نیز با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتری‌ها قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا