اخبار تکنولوژی

شرکت Sony از صنعت گوشی هوشمند خارج نخواهد شد

شرکت Sony اخیراً گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده جذابی تولید کرده است، اما تعداد زیادی از آنها فروش چندانی ندارند. به طور طبیعی، این ممکن بوده شما را به تعجب وادار کند که آیا غول الکترونیک ژاپنی فقط در مقطعی تصمیم می‌گیرد تا ضررهای خود را کاهش دهد و به طور کلی از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج خواهد شد یا خیر.

در حال حاضر شرکت‌هایی مانند LG و HTC چندان حضول فعالی در صنعت ندارند. درباره سونی باید پاسخ منفی داد و این شرکت به استمرار برایی ادامه حضور در صنعت گوشی ادامه می‌دهد. سونی تا چندین سال آینده به ساخت گوشی‌های هوشمند اندرویدی ادامه خواهد داد. این افشاگری از یک منبع بزرگ یعنی کوالکام بدست آمد.

این سازنده تراشه به تازگی در یک بیانیه مطبوعاتی جدید اعلام کرد که همکاری خود را با سونی برای پردازنده اسنپدراگون که گوشی‌های هوشمند آینده این شرکت ژاپنی را تامین می‌کند، تمدید کرده است. این یک معامله «چند ساله» است و دستگاه‌های رده بالا، پرچمدار و میان‌رده را دربرمی‌گیرد. می‌دهد.

بنابراین به نظر بسیار محتمل رسیده که شرکت Sony محدوده‌های موجود خود را به همان شکلی که هستند ادامه دهد، زیرا هیچ اشاره به گوشی رده پایین نشد. در چند سال گذشته این برند سعی کرده به سراغ گوشی‌های میان رده و پرچمدار برود.

شرکت Sony به فعالیت در صنعت گوشی ادامه می دهد

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «تلاش‌های مشترک سونی و کوالکام بر ادغام پلت‌فرم‌های موبایل پیشرفته اسنپدراگون کوالکام در خطوط آینده گوشی‌های هوشمند سونی متمرکز خواهد بود، و به کاربران قابلیت‌های پیشرفته‌تر، عملکرد بالاتر و تجربیات کاربر فراگیرتر را ارائه می‌کند».

تسوتومو هاماگوچی، مدیر بخش تجاری ارتباطات سیار سونی، بیان داشت:

Xperia 1 V که جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سونی است از پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2 برخوردار بوده، با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار خود با Qualcomm Technologies هستیم تا تجربیات قابل توجه و قانع کننده را در تلفن‌های هوشمند آینده با پردازنده‌های اسنپدراگون ارائه دهیم. ما همیشه به صحبت‌های مشتریان خود گوش می‌دهیم تا فناوری پیشرفته‌ای را توسعه دهیم و انتظارات آنها را برآورده سازیم و اعتماد داریم که Qualcomm Technologies به ما کمک می‌کند تا صنعت را رو به جلو ببریم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا