اخبار تکنولوژی

شیائومی ردمی ۱۲ با مشخصات اقتصادی معرفی شد

شرکت شیائومی به تازگی از گوشی ردمی ۱۲ خود به عنوان محصولی اقتصادی و کارآمد رونمایی کرد. گوشی که طراحی نسل جدید این برند چینی را به همراه دارد.

ردمی ۱۲ از صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی حفره‌دار برخوردار بوده که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و وضوح FHD+ را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده و سه حسگر ۵۰/۸/۲ مگاپیکسلی در عقب گنجانده شد.

در بخش سخت افزاری باید به پردازنده مدیاتک Helio G88 در کنار ۴ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی اشاره کرد. این دستگاه دارای NFC بوده و از بلوتوث ۵.۳ برخوردار است. باتری Redmi 12 یک پک ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی است.

شرکت شیائومی فروش این گوشی را در پرتغال آغاز کرده و انتظار داریم بزودی در سایر نقاط عرضه شود. قیمت این مدل کمتر از ۲۰۹ یورو اعلام شد.

ردمی 12

مشخصات کلیدی ردمی ۱۲ شیائومی
  • صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی
  • دوربین عقب سه گانه ۵۰/۸/۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • سیستم عامل اندروید ۱۳
  • حسگر اثرانگشت جانبی
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی
  • پردازنده مدیاتک Helio G88 با ۴ یا ۸ گیگ رم
  • حافظه  ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۱۲۸ گیگابایتی

شرکت شیائومی در نظر دارد بزودی میان رده‌های بیشتری هم معرفی کند. ردمی به عنوان زیربرند مطرح این برند چینی بوده که همچون شرکت مادر هر سال چندین تلفن هوشمند معرفی می‌کند. Redmi 12 میان رده فراتر از یک گوشی اقتصادی بوده و با قیمتی مناسب قابل تهیه است. بنابراین می‌تواند رقیب جدی Galaxy A14 سامسونگ باشد که با طراحی خود توانسته نظر علاقمندان را جلب کند.

مشخص نیست Redmi 12 مدل‌های دیگری هم دارد یا شیائومی تنها به همین نسخه بسنده می‌کند. پیش بینی شده بزودی مدل‌های دیگری از این برند مطرح شیائومی راهی بازار شود از جمله سری ردمی K60 که در آینده نزدیک به عنوان مدل‌های ریبرند شده معرفی و عرضه می‌شوند.

برای کسب جزئیات تکمیلی می‌توانید به سایت شیائومی مراجعه کنید. ناگفته نماند گزینه‌های رنگی این مدل مشکی، آبی و سفید است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا