اخبار تکنولوژی

شیائومی میکس فلیپ چنین طراحی دارد

شیائومی آماده است تا دستگاه‌های تاشوی جدید خود از جمله میکس فولد ۴ و میکس فلیپ را در ۱۹ جولای رونمایی کند. اکنون این شرکت از طراحی Mix Flip شیائومی رونمایی کرده است. علاوه بر این، ما همچنین جزئیاتی در مورد ویژگی‌های برجسته گوشی هوشمند داریم.

وقتی صحبت از گوشی‌های تاشو به میان می‌آید، صفحه نمایش پوششی نقش اصلی را ایفا می‌کند. برخی از سازندگان یک صفحه نمایش کوچک در پوشش ارائه می‌دهند که برای مشاهده اعلان‌ها و عملکردهای اساسی کافی است. در همین حال، برخی با پشتیبانی از بسیاری از برنامه‌ها، نمایشگر بزرگی را ارائه می‌دهند که به آن عملکرد واقعی می‌دهد.

برای شیائومی میکس فلیپ، این شرکت رویکرد دوم را در پیش گرفت و یک صفحه نمایش بزرگ ارائه کرد. تمام قسمت بالایی با یک نمایشگر با بریدگی برای لنز دو دوربین پوشانده شده است. صفحه نمایش کاور بزرگ برای استفاده از برنامه‌های مختلف مفید خواهد بود. علاوه بر این، می‌توان آن را به دو بخش تقسیم کرد. یکی در زیر بریدگی دوربین برای اطلاع‌رسانی در حالی که قسمت باقی مانده تصویر زمینه را نشان می‌دهد.

شیائومی میکس فلیپ دارای سه رنگ سفید، مشکی و بنفش است. به نظر می‌رسد نسخه بنفش این گوشی از رنگ بنفش شیائومی SU7 الهام گرفته شد. Mix Flip دارای طراحی براق و باریک بوده و یک صفحه نمایش با روکش بزرگ مدرن یک عنصر برجسته طراحی است.

شیائومی میکس فلیپ با طراحی شیک

شیائومی میکس فلیپ چنین طراحی دارد

مشخصات کامل دستگاه در ۱۹ جولای فاش خواهد شد. با شروع عملکرد، Mix Flip دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 است. این چیپست سطح پرچمدار بوده که عملکرد قدرتمند و راندمان بالایی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شیائومی یک VC خنک‌کننده ۳ بعدی نیز اضافه می‌کند تا گوشی حتی در زمان استفاده زیاد در دمای مطلوب باقی بماند.

این یک ویژگی مفید برای گیمرها یا کاربران سنگینی خواهد بود که اغلب از داغ شدن بیش از حد گوشی هوشمند خود شکایت دارند. Mix Flip دارای سیستم دوربین دوگانه عقب است. این مدل شامل لنز Leica Optics با دیافراگم بزرگ Summilux می‌شود. از این رو، دوربین Mix Flip دقت رنگ را به تصاویر و وضوح بیشتر به ارمغان می‌آورد.

در بخش باتری، میکس فلیپ دارای ظرفیت ۴۷۸۰ میلی آمپرساعت است. علاوه بر این، از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، گلکسی زد فلیپ ۶ دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی است. Mix Flip خارج از جعبه با HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در حساب رسمی شبکه اجتماعی شیائومی جستجو کنید.

همانطور که گفته شد، شیائومی Mix Flip شبیه یک گوشی هوشمند تاشو امیدوار کننده به نظر می‌رسد. با صفحه نمایش بزرگ و مشخصات قدرتمند خود متمایز خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا