اخبار تکنولوژی

شیائومی میکس فولد ۴ با سخت افزار قوی تری همراه است

شیائومی در سال گذشته گوشی تاشو میکس فولد ۳ را معرفی کرد. گوشی که از طراحی چهار چشم و مشخصات کلیدی بزرگ بهره می‌برد. حال تصمیم دارد میکس فولد ۴ را معرفی کند.

گفته شده که شیائومی میکس فولد ۴ می‌تواند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ معرفی شود. اکنون پیش از انتشار شایعه، Digital Chat Station اطلاعاتی درباره جزئیات  دستگاه آینده به اشتراک گذاشته است.

مشخصات میکس فولد ۴ شیائومی

طبق گفته‌ی خبرساز، این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. ممکن است توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی دارد، برخوردار شود. گفته می‌شود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز جدید پریسکوپ و سایر دوربین‌ها در قسمت عقب قرار دارد. این دستگاه احتمالاً با چین و چروک کمتر عرضه می‌شود، از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه، موتور خطی محور x سفارشی پشتیبانی می‌کند و ممکن است دارای استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب باشد.

همچنین گفته شده که این گوشی هوشمند تاشو با وزن کاهش یافته وارد بازار می‌شود در حالی که ممکن است بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ گرم وزن داشته باشد. از آنجایی که هنوز زمان زیادی تا عرضه این دستگاه تاشو باقی مانده، ممکن است در روزهای آینده به جزئیات بیشتری در مورد شیائومی میکس فولد ۴ برسیم. برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌های شیائومی میکس فولد ۴، با ما همراه باشید.

در دیگر خبرها POCO F5 دارای پردازنده Snapdragon 7+ Gen 2 بود، در اصل یک SM8475 بازسازی شده، که در حقیقت کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 بود. SM8475 که به دلیل ارائه یک تجربه بازی استثنایی و قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته مشهور است، کاربران را تحت تاثیر قرار داد. اکنون انتظار می‌رود POCO F6 با استفاده از SM8635 که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، قدمی فراتر بردارد. رونمایی رسمی از SM8635 در ۱۸ مارس پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود سری POCO F6 در ماه آوریل عرضه شود.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن بوده که POCO F6 در پایگاه داده IMEI با شماره مدل «۲۴۰۶۹PC21G» برای نسخه جهانی و «۲۴۰۶۹PC21I» برای نسخه هندی رونمایی کرده است. قابل ذکر بوده که انتظار رفته POCO F6 در مناطق مختلف به استثنای ژاپن در دسترس باشد. یک چرخش جالب در این است که پیش بینی شده Redmi Note 13 Turbo قبل از عرضه POCO F6 که قرار است با شماره مدل «۲۴۰۶۹RA21C» در بازار چین معرفی شود، باشد. گفته شده POCO F6 نسخه ریبرند Redmi Note 13 Turbo است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا