اخبار تکنولوژی

شیائومی میکس فولد ۴ توسط کارخانه تمام خودکار ساخته می شود

همین چند روز پیش، به شما گفتیم که احتمالاً باریک‌ترین تاشوی جهان، با نام شیائومی میکس فولد ۴ عرضه خواهد شد. یکی از کارشناس‌های اطلاعاتی ادعا کرد که قرار بود در ماه جولای به صورت زنده رونمایی شود.

یک پست Weibo از حساب رسمی این برند وجود دارد که می‌گوید:

علاوه بر این، شیائومی توضیح می دهد که این کارخانه هوشمند جدید چیست. ترجمه ماشینی پست ادعا می‌کند که نسل بعدی کارخانه هوشمند گوشی‌های هوشمند شیائومی به طور رسمی تولید در مقیاس کامل را آغاز کرده است.

شیائومی میکس فولد 4 توسط کارخانه تمام خودکار ساخته می شود

نکته این است که کارخانه در تئوری می‌تواند به طور مستقل مشکلات تجهیزات را تشخیص دهد، گردش کار فرآیند را بهینه کند و به مدیریت دیجیتال و هوشمند جامع از تهیه مواد خام تا تحویل دست یابد. این پست به ما اطمینان می‌دهد:

“جدیدترین #XiaomiMIXFold4# و #XiaomiMIXFlip# در اینجا تولید می‌شود و قرار است در این ماه رونمایی شود.”

شیائومی میکس فلیپ ممکن است با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام و یک دوربین سه گانه که شامل دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تله فوتو ۶۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود، وارد بازار شود.

شیائومی میکس فولد ۴ در نزدیکی

از سوی دیگر، میکس فولد ۴ می‌تواند دارای سیستم دوربین چهارگانه عقب همه‌کاره متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، لنز ۶۰ مگاپیکسلی تله فوتو و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود در بخش باتری با ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی برتر باشد. در نهایت، تصویری از Evan Blass در X وجود دارد که نشان می‌دهد Mix Fold 4 چگونه می‌تواند باشد.

در دیگر خبرها شیائومی عینک شیائومی MIJIA Anti-Blue Light Glasses Pro را در چین عرضه کرده است. محصول جدید در سه گزینه سبک موجود بوده و از جنس تیتانیومی است. عینک جدید با لنزهایی  دارای طراحی دقیق همراه با ترکیبی خلاقانه از قابلیت ضد نور آبی با کارایی بالا ارائه می‌شود.

به گفته شیائومی، این مدل از فناوری پیشرفته ضد نور آبی برای جلوه بهینه بالاتر از استانداردهای ملی فعلی استفاده می‌کند. این طراحی به طور موثر خستگی بصری و آسیب نور آبی را به دلیل قرار گرفتن در معرض طولانی مدت صفحه نمایش کاهش می‌دهد. این مدل از مواد PC با کیفیت بالا برای تولید لنزهای خود استفاده می‌کند که به معنای دوام و سبک وزن است.

این عینک دارای مقاومت ضربه‌ای است که تا ۱۰ برابر لنزهای سنتی رزین اکریلیک است. بنابراین یک مانع محافظ قوی برای چشمان کاربر ایجاد می‌کند. قسمت‌های شیشه‌ها از آلیاژ بتا تیتانیوم با چقرمگی عالی و مقاومت در برابر خوردگی ساخته شده است. وزن آن سبک بوده و هنگام استفاده به گوش‌ها کمتر فشار می‌آورند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا