اخبار تکنولوژی

شیائومی میکس ۵ با بدنه عقب سرامیکی همراه می شود

دنیای فناوری مملو از اخبار گوناگون است و به تازگی افشاگر فناوری @Digital Chat Station امروز جزئیات یک گوشی جدید و مرموز را فاش کرد. @Digital Chat Station که به‌خاطر افشاگری‌های داخلی و قابل اعتمادش شناخته می‌شود، اخباری را درباره گوشی به اشتراک گذاشت که می‌تواند روند جدیدی را برای گوشی‌های شیائومی ایجاد کند. بسیاری بر این باورند که این دستگاه آینده شیائومی میکس ۵ مورد انتظار است.

طبق اطلاعات فاش شده، گوشی جدید دارای چندین ویژگی برتر و حتی جدید خواهد بود:

۱. دوربین جلوی زیر صفحه با وضوح بالا: این فناوری نوید یک صفحه نمایش بدون حاشیه را می‌دهد.
۲. حذف نوار فشار صفحه: حرکتی به سمت طراحی ساده تر و شیک‌تر.
۳. Extreme BM Black Border: حصول اطمینان از حداقل حاشیه برای یک تجربه تماشای واقعاً همه‌جانبه.
۴. بدنه سرامیکی کامل Unibody: یک انتخاب طراحی لوکس که دوام و حس برتر را ارائه می‌دهد.

این نوآوری‌ها نشان می‌دهد که شیائومی در حال جابجایی از مرزهای طراحی گوشی‌های هوشمند است. این شرکت بر روی ایجاد دستگاهی متمرکز است که ظاهر و احساسی جدید داشته باشد.

برای درک اهمیت شیائومی میکس ۵، ضروری است به مدل قبلی آن یعنی Xiaomi MIX 4 که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد نگاهی بیاندازیم. صفحه نمایشی با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت داشت. همچنین از تراکم پیکسلی ۴۰۰PPI استفاده کرده و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر ۲۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

شیائومی میکس ۵ یک گوشی متحول شده

میکس ۴ از پردازنده کوالکام Snapdragon 888+ پشتیبانی می‌کرد. همچنین دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی به همراه شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کرد. همچنین از یک دوربین عقب سه گانه ۱۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که آن را به یک دستگاه کامل تبدیل می‌کرد.

در حالی که جزئیات خاصی در مورد سخت افزار میکس ۵ در دست نیست، نوآوری‌هایی که توسط @Digital Chat Station به آنها اشاره شده نشان می‌دهد که جهشی قابل توجه از میکس ۴ وجود دارد. فناوری جدید دوربین سلفی زیر نمایشگر می‌تواند نمایشگری حتی فراگیرتر را ارائه دهد، در حالی که بدنه عقب سرامیکی چشم نواز است. بدنه به کیفیت ساخت عالی اشاره دارد. اگر شیائومی به سنت خود در تجهیز گوشی‌های سری MIX به پردازنده سطح بالا و قابلیت شارژ سریع ادامه دهد، MIX 5 می‌تواند یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار باشد.

تاریخ عرضه رسمی شیائومی MIX 5 هنوز مشخص نیست. با این حال، جزئیات فاش شده توسط @Digital Chat Station مطمئناً علاقه طرفداران به فناوری را برانگیخته است. اگر این اطلاعات فاش شوند، MIX 5 می‌تواند استانداردهای جدیدی را در طراحی و فناوری گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. همانطور که منتظر اطلاعات رسمی بیشتری هستیم، این انتظار به ویژه در میان طرفداران شیائومی همچنان ادامه دارد.

در دیگر خبرها ردمی K70 و ردمی K70 پرو در نوامبر سال گذشته عرضه شد. این گوشی از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. اکنون خبر این است که Redmi به طور رسمی تا ۶۰۰ یوان تخفیف ( ۸۲ دلار) برای K70 Pro اعلام کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا