اخبار

شیائومی می میکس ۲ اس با تصویربرداری اسلو موشن و سیستم کاهش نویز چند لایه عرضه می شود

بر اساس اطلاعات جدیدی که از شرکت چینی شیائومی به دست آمده، پرچم دار جدید آن ها، شیائومی می میکس ۲ اس دارای دوربینی با قابلیت تصویربرداری اسلو موشن و کیفیت ۱۰۸۰p خواهد بود.
در تاریخ ۷ فروردین ماه باید منتظر رونمایی از این گوشی استثنایی باشیم. در همین راستا گزارش جدیدی منتشر شده که حاکی از خبرهای جذابی برای طرفداران شرکت چینی شیائومی است.
شیائومی می میکس ۲ اس دارای مد های استثنایی است و از دوربین دوگانه بهره می برد. این درحالیست که مدل اصلی می میکس ۲ فاقد چنین قابلیتی بود. اپلیکیشن دوربین MIUI‌ که به تازگی انتشار پیدا کرده، خود بازگوی وجود چنین مشخصه‌ای در گوشی پرچمدار آینده شرکت شیائومی است.
شیائومی می میکس ۲ اسشیائومی می میکس ۲ اس می توانید تصاویر ویدیویی اسلو موشن با نرخ فریم ۱۲۰fps تصویر برداری کند. هرچند چنین قابلیتی در مدل می میکس ۲ نیز وجود داشت، اما حداکثر وضوح قابل ارائه در آن ۷۲۰p‌ بود.
همچنین برای این گوشی قابلیت جدیدی به نام نویز گیر چند لایه در نظر گرفته شده که کمک شایانی به تصاویر در صحنه های با نور کم خواهد کرد.در آن می‌تواند چندین عکس را در یک فاصله زمانی تهیه کرده و در نتیجه تصویری با حداقل نویز را در اختیار شما بگذارد. این می‌تواند بخشی از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ باشد که توسط پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) جدید Spectra 280 کوالکام حاصل می‌شود. قابلیت تشخیص خودکار صحنه را نیز می‌توان در دوربین گوشی شیائومی Mi Mix 2S‌ یافت.
به نظر می آید پرچمدار جدید شیائومی در سال ۲۰۱۸ به یکی از بهترین گوشی های سال تبدیل شود.با این حال عملکرد واقعی دوربین را تنها زمانی می‌توان فهمید که بتوانیم از محصول واقعی استفاده کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا