اخبار تکنولوژی

شیائومی و کاهش قیمت بزرگ برای گوشی ردمی K70 پرو

ردمی K70 و ردمی K70 پرو در نوامبر سال گذشته عرضه شد. این گوشی از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. اکنون خبر این است که Redmi به طور رسمی تا ۶۰۰ یوان تخفیف ( ۸۲ دلار) برای K70 Pro اعلام کرده است.

قیمت‌های کاهش یافته برای انواع مختلف پیکربندی در زیر ذکر شده است:

  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۲۷۹۹ یوان (۳۸۵ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۲۹۹۹ یوان ( ۴۱۲ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۳۰۹۹ یوان ( ۴۲۶ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۳۲۹۹ یوان (۴۵۳ دلار)
  • ۲۴ گیگابایت + ۱ ترابایت: ۳۷۹۹ یوان ( ۵۲۲ دلار)

برای اینکه ایده‌ای به شما بدهیم، نسخه‌های ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی K70 Pro با قیمت ۳۲۹۹ یوان (۴۶۵ دلار)، ۳۵۹۹ یوان (۵۰۸ دلار) و ۳۸۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) عرضه شدند. پیکربندی مدل سطح بالا ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت با برچسب قیمت ۴۳۹۹ یوان ( ۶۲۱ دلار) عرضه شد. تمامی نسخه‌ها دارای رم LPDDER5 و حافظه داخلی UFS 4.0 هستند.

ردمی K70 پرو با تخفیف بزرگ

ردمی K70 پرو دارای سیستم دوربین ۵۰ مگاپیکسلی + ۵۰ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی در عقب است که در آن دو دوربین اول نشان دهنده تله فوتو اصلی با زوم ۲ برابر است. سنسور اصلی ۱/۱.۵۵ ​​اینچ سایز بوده و ماژول دوربین از OIS پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در وسط نمایشگر جای گرفت. دوربین‌های عقب سه گانه در داخل یک ماژول مربع شکل به همراه فلاش قرار دارند.

ابعاد گوشی ۱۶۰.۹ در ۷۵ در۸.۲ میلیمتر و وزن آن ۲۰۹ گرم است. در مورد صفحه نمایش، یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل است که به حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت می‌رسد. همچنین از نورپردازی PWM با فرکانس بالا ۲۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به کاهش خستگی چشم و بهبود راحتی بصری، به‌ویژه برای زمان طولانی‌تر صفحه نمایش کمک کند. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است و از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی با پروتکل شارژ QC3+ پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از پروتکل شارژ PD3.0 برای آداپتورهای برق PD شما پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها بهترین دوربین گوشی شیائومی، شیائومی ۱۴ اولترا، به‌روزرسانی HyperOS جدیدی دریافت کرده است. پس از همکاری با لایکا، شیائومی در بخش دوربین بسیار عالی عمل کرده، اگرچه هنوز کامل نیست. در حالی که شیائومی بهترین سخت افزار را ارائه می‌دهد، آنها تمام تلاش خود را برای بهبود نرم افزار دوربین در طول زمان انجام می‌دهند.

آپدیت جدید HyperOS برای Xiaomi 14 Ultra با شماره ساخت OS.1.0.12.0.UNACNXM ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که این آپدیت دوربین در حال حاضر فقط در چین در دسترس است. اگر خارج از چین زندگی می‌کنید، ممکن است مدتی طول بکشد تا گوشی شما آپدیت را دریافت کند. طبق تغییرات شیائومی، این به‌روزرسانی ۲۴۶ مگابایتی مشکلات مختلف دوربین را برطرف می‌کند. بسته کامل ۶.۸ گیگابایت حجم دارد.

بروزرسانی نتایج را هنگام عکاسی با لنز تله فوتو بهینه می‌کند. علاوه بر این، نویز در عکس‌های گرفته شده با دوربین تله فوتو را کاهش داده و عملکرد فوکوس را در هنگام گرفتن عکس افزایش می‌دهد. فوکوس با دوربین‌های تله‌فوتو گاهی اوقات می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، بنابراین دیدن شیائومی در پرداختن به این مشکل عالی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا