اخبار تکنولوژی

شیائومی ۱۵ پرو در بخش دوربین تغییر شگفت انگیزی دارد

شرکت شیائومی در اواخر سال ۲۰۲۴ قصد دارد گوشی شیائومی ۱۵ پرو پرچمدار را معرفی کند. گوشی که جانشین ۱۴ پرو خواهد شد و انتظار داریم در برخی موارد مشابه نسل قبل باشد.

Xiaomi 14 Ultra به دلیل ارائه یکی از بهترین تجربه‌های دوربین در صنعت بسیار مشهور بود. در همین حال، شیائومی در حال برنامه‌ریزی چیزی بسیار جالب با شیائومی ۱۵ پرو آینده است. طبق آخرین اطلاعات، شیائومی ۱۵ پرو دارای همان لنز تله فوتو پریسکوپ شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود.

این بدان معناست که از نظر سخت افزار دوربین پریسکوپ تفاوتی بین Xiaomi 14 Ultra و Xiaomi 15 Pro آینده وجود نخواهد داشت. ۱۴ اولترا دارای یک لنز تله فوتو پریسکوپ ۱۲۰ میلی‌متری IMX858 f/1.5 با پشتیبانی از تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال بود. همان سخت افزار در ۱۵ پرو نیز استفاده خواهد شد.

با توجه به سایر مشخصات، گفته می‌شود شیائومی ۱۵ پرو یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی OLED میکرو منحنی با وضوح ۲K پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا تا ۱۲۰ هرتز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen-4 قدرت می‌گیرد. این گوشی از یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع سیمی تا ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها اسمارت بند ۹ شیائومی، جانشین اسمارت بند ۸ محبوب، ممکن است بیش از پیش بینی‌های قبلی به عرضه جهانی نزدیک باشد. در حالی که این گجت پوشیدنی اخیراً در چین رونمایی شد، گزارش جدید حاکی از عرضه سریع بین‌المللی آن دارد.

شیائومی ۱۵ پرو بهتر از همیشه

لیست آمازون ایتالیا برای اسمارت بند ۹ با تاریخ عرضه ۱۹ آگوست را فاش کرد، اگرچه جزئیات قیمت هنوز تایید نشده است. این عرضه اولیه جهانی بالقوه با الگوی معمول شیائومی در عرضه‌های بین‌المللی تاخیری محصولات پوشیدنی‌اش متفاوت است. گزارشی از Gadgets & Wearables ادعا کرده است که این پوشیدنی آینده ۳۹.۹۹ یورو در آمازون ایتالیا قیمت خواهد داشت، که نسبت به قیمت ۳۶.۹۹ یورویی نسخه قبلی خود افزایش اندکی دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت هنوز به طور رسمی اعلام نشد. همانطور که گفته شد، تقریباً می‌توان انتظار داشت که مدل جهانی Smart Band 9 با مشخصات و ویژگی‌های یکسان با مدل چینی عرضه شود. شیائومی بند ۹ دارای صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با روشنایی ۱۲۰۰ نیت و بیش از ۲۰۰ واچ فیس برای سفارشی‌سازی است.

پایش سلامت نسبت به مدل قبلی ۱۶ درصد دقیق‌تر از نظر ضربان قلب است و شامل ردیابی اکسیژن خون و استرس هم می‌شود. ردیابی خواب نیز بهبود یافته و چرخه‌های خواب بهینه را برای بهبودی بهتر پیشنهاد می‎‌کند. بیش از ۱۵۰ حالت تمرین، از جمله دوره‌های دویدن هدایت شده وجود دارد. Band 9 از طریق بلوتوث ۵.۴ متصل می‌شود و ویژگی‌های هوشمند اولیه مانند کنترل موسیقی، پاسخ پیام و بروزرسانی آب و هوا را ارائه می‌دهد.

به هر حال درباره شیائومی ۱۵ پرو باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت شیائومی چه برنامه‌ای در سر دارد. آیا باید با گزینه‌ای بهتر از نسل قبل رو به رو شویم یا خیر. بدون شک بزودی اطلاعات بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا