اخبار تکنولوژی

شیائومی Band 8 Active در راه است

شیائومی به‌تازگی سری Xiaomi 13T را معرفی کرده است. این گوشی‌های هوشمند صحنه را با گجت‌های پوشیدنی جدید Watch 2 Pro و Band 8 به اشتراک خواهند گذاشت. با این حال، شرکت ممکن است در آینده نزدیک محصول دیگری به نام شیائومی Band 8 Active را معرفی کند. اگرچه هیچ تایید رسمی وجود ندارد، بند هوشمند با مشخصات کامل، رندرهای طراحی و قیمت آنلاین به بیرون درز کرد.

طبق گفته Appauls، شیائومی Smart Band 8 Active پایین‌تر از Xiaomi Band 8 استاندارد قرار خواهد گرفت. این رسانه می‌گوید انتظار داریم Band 8 Active در اروپا حدود ۴۰ یورو قیمت خواهد داشت، در حالی که Band 8 حدود ۵۰ یورو قیمت دارد.

در مورد مشخصات، این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی TFT با وضوح ۱۷۲ در ۳۲۰ پیکسل خواهد بود. حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۲۴۷PPI را ارائه می‌دهد. گزارش شده که به ۱۹۲ کیلوبایت رم و ۱۶ مگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. شیائومی اسمارت بند ۸ اکتیو یک باتری ۲۱۰ میلی آمپرساعتی دارد که گفته می‌شود تا ۱۴ روز در استفاده معمولی دوام می‌آورد. بند باید تقریباً ۲ ساعت طول بکشد تا کاملاً شارژ شود.

شیائومی Band 8 Active بزودی معرفی می شود

شیائومی Band 8 Active

وزن بند هوشمند ۲۶.۴ گرم و ضخامت آن ۹.۹۹ میلی متر است. همچنین دارای استاندارد مقاومت در برابر آب ۵ ATM است که به آن اجازه می‌دهد تا ۵۰ متر زیر آب بدون آسیب دیدگی قرار گیرد. برای اتصال از بلوتوث ۵.۱ استفاده می‌کند و به شتاب‌سنج ۳ محوره و سنسور ضربان قلب PPG مجهز می‌شود.

از نظر ویژگی‌های پایش سلامت، این پوشیدنی شامل پایش ضربان قلب، ردیابی خواب و اندازه‌گیری SpO2 و همچنین ویژگی‌هایی مانند پایش ضربان قلب در تمام روز و نظارت پیشرفته خواب خواهد بود. علاوه بر این، بند هوشمند شیائومی ۸ بیش از ۵۰ حالت تمرینی شامل ۱۰ حالت حرفه‌ای را به همراه خواهد داشت. شما به بیش از ۱۰۰ واچ فیس دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از عکس‌های خود به عنوان یکی استفاده کنید.

شیائومی هر سال مجموعه گسترده‌ای از گوشی و گجت پوشیدنی خود را معرفی می‌کند. دستگاه‌هایی که طراحی و مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و می‌توانند نظر مخاطب را جلب کنند. این برند سعی داشته سبد محصول خود را با ویژگی‌های متنوع پر ساخته تا در مقایسه با رقبا عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا معرفی شده و به شایعات پایان داده شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا