اخبار تکنولوژی

شیائومی Civi 4 Pro به اسنپدراگون ۸اس نسل ۳ مجهز است

انتظار می‌رود شیائومی روی مدل جدید Civi 4 کار کند که ممکن است به زودی عرضه شود. این دستگاه اخیراً در پایگاه‌های اصلی در چین مشاهده شد، اما اکنون، یک تیزر رسمی چیپست را تأیید کرده که شیائومی Civi 4 Pro را قدرت می‌بخشد.

این غول فناوری چینی تیزر جدیدی را به اشتراک گذاشت که چیپست قدرتمند Civi 4 Pro را تایید می‌کند. تاکنون، شاهد مشاهده گواهی Civi 4 بوده‌ایم، اما هیچ خبری در مورد Civi 4 Pro وجود نداشت. برای یادآوری، Xiaomi Civi 4 در پایگاه داده ۳C و MIIT در چین ظاهر شد. پلتفرم ۳C تأیید کرد که دستگاه از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. با نگاهی به آخرین تیزر، این شرکت فاش کرد که Civi 4 Pro به چیپ جدید رونمایی شده Snapdragon 8s Gen 3 کوالکام مجهز خواهد شد.

گوشی هوشمند آینده حتی بر روی پوسته سفارشی HyperOS اجرا خواهد شد و این برند وعده می‌دهد عملکرد، دوربین و قابلیت‌های هوش مصنوعی بهبود یافته را ارائه دهد. این گوشی هوشمند همچنین در یک گزارش از DCS مشاهده شد. طبق گزارش‌ها، Civi 4 Pro دارای ارتقاء در صفحه نمایش، عکاسی، عملکرد و حتی طراحی خواهد بود. این منبع آگاه همچنین اضافه کرد که این دستگاه با نام Xiaomi 14 Lite در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم. شیائومی احتمالاً به‌زودی جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه آینده به اشتراک خواهد گذاشت، بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر باشید زیرا در صورت آشنایی بیشتر با Civi 4 Pro، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

شیائومی Civi 4 Pro دیگر مدل سری سیوی ۴ است

شیائومی Civi 4 Pro

در دیگر خبرها شیائومی در نظر دارد بزودی گوشی شیائومی Civi 4 را معرفی کند. مدلی قدرتمند در بخش قاتل پرچمدار که برای بازار چین تدارک دیده شده و انتظار داریم در بازار جهانی با نام شیائومی ۱۴ لایت عرضه شود.

این دستگاه در پلتفرم گواهی با قابلیت شارژ ۶۷ وات فهرست شده اما جزئیات بیشتری در مورد آن فاش نشد. یک گوشی شیائومی با شماره مدل مشابه ۲۴۰۵۳PY09I نیز در پایگاه BIS هند رویت شده است. بنابراین به نظر می‌رسد که یک نسخه ریبرند از Civi 4 ممکن است برای بازار هند برنامه‌ریزی شود.

پیش از این، شیائومی نسخه بهینه‌سازی شده Civi 2 را با نام Xiaomi 13 Lite در سطح جهانی عرضه کرد. در نتیجه، این امکان وجود دارد که Civi 4 همچنین دارای یک نسخه ریبرند یا بهینه شده برای هند باشد که احتمالاً Xiaomi 14 Lite نام دارد. به هر حال، طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی Civi 4 دارای صفحه‌نمایش تخت ۱.۵K خواهد بود که با شیشه‌ای ۲.۷ بعدی خمیده مانند سری ۱۴ شیائومی همراه است.

همچنین شایعه شده که دارای دوربین‌هایی با نام تجاری لایکا با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است که اولین باری بوده یک گوشی غیر از سری شیائومی از برند لایکا بهره می‌برد. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی از فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای مشابه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بهره می‌برد. گزارش شده که دارای باتری با ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع، به طور بالقوه تا ۱۰۰ وات (یا حتی ۱۲۰ وات) است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا