اخبار تکنولوژی

طراحی دستبند تناسب اندام شیائومی بند ۹ لو رفت

رویداد معرفی آینده شیائومی بسیار جذاب خواهد بود، زیرا محصولات پرچمدار آنها شامل Xiaomi MIX Fold 4، MIX Flip و Redmi K70 Ultra می‌شود. اما صبر کنید، اگر این محصولات برای برانگیختن هیجان شما کافی نبودند، شیائومی محصول دیگری را نیز برای عرضه آماده کرده است. بند هوشمند شیائومی بند ۹ نیز در کنار سری MIX طی روز ۱۹ جولای رونمایی می‌شود. اکنون چند تیزر رسمی داریم که طراحی کامل آن را فاش می‌کند.

بند هوشمند شیائومی یکی از محبوب‌ترین محصولاتی هستند که تاکنون توسط این برند ساخته شده است. بندهای هوشمند برای ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها با قیمت بسیار رقابتی بسیار محبوب هستند. Xiaomi Band 5 گذشته آنها عملکرد فوق العاده‌ای در بازار داشت. اما اکنون، نوبت به بند هوشمند شیائومی ۹ رسیده است. انتظارات ما از آن قطعاً بر اساس عملکرد گذشته خط تولید بالاتر است.

پیج رسمی Weibo شیائومی تصاویری از دستبند تناسب اندام شیائومی بند ۹ را منتشر کرده که همه چیز را در مورد طراحی و لوازم جانبی آن آشکار می‌کند. Band 9 از همان زبان طراحی در مقایسه با نسل قبلی پیروی خواهد کرد. هیچ تغییر عمده‌ای در تصاویر دیده نمی‌شود، اما ممکن است تغییری در محصول واقعی وجود داشته باشد.

اگر به تصویر دقت کنیم، شیائومی بند ۹ قرار است از لوازم جانبی زیادی پشتیبانی کند. یک چیز جالب این است که نه تنها به عنوان بند بلکه به عنوان گردنبند نیز استفاده می‌شود. ۶ بند مختلف در رنگ‌های مختلف و یک طرح گردنبند در تصاویر قابل مشاهده است. این تأیید می‌کند که شیائومی این بار کاربرانی را که از نظر زیبایی شناسی متمرکز هستند هدف قرار داده است. اما نگران نباشید، این به معنای مصالحه مستقیم با مشخصات نیست.

شیائومی بند ۹ یک دستبند جذاب

طراحی دستبند تناسب اندام شیائومی بند 9 لو رفت

بند هوشمند شیائومی ۹ نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر خواهد بود، بلکه از نظر ماهیت ناهموارتر نیز خواهد بود. کیفیت ساخت ارتقا یافته تا حتی قوی‌تر شود. هنوز هم عملکرد خواب را مدیریت می‌کند، مانند مدل قبلی خود، بنابراین در استفاده طولانی‌تر آن را راحت می‌کند.

یکی دیگر از مواردی که شیائومی روی آن تمرکز کرده، سفارشی‌سازی است. Band 9 را می‌توان با چندین لوازم جانبی همراه کرد. یک نفر می‌تواند آن را با هر طرحی که دوست دارد ست کند. بندهای چندگانه برخی سادگی را هدف قرار می‌دهند، در حالی که برخی زبان‌های طراحی مدرن را هدف قرار می‌دهند. برخی از طرح‌های واقعا جالب مانند زنجیر فلزی، ناهموار و مینیمال سفید در تصاویر قابل مشاهده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا