اخبار تکنولوژی

طراحی هدفون گوگل پیکسل بادز پرو ۲ فاش شد

انتظار می‌رود گوگل پیکسل بادز پرو ۲ به عنوان جانشین Pixel Buds Pro بزودی رونمایی شود. Pixel Buds Pro در می ۲۰۲۲ رونمایی شد. انتظار می‌رود نسل دوم این هدفون استریو بی‌سیم (TWS) در کنار گوشی‌های هوشمند پیکسل ۹ در رویداد Made by Google روز ۱۳ آگوست رونمایی شود. پیشتر رنگ‌های مورد انتظار Pixel Buds Pro 2 معرفی شد. اکنون یک سایت تجارت الکترونیک که قابی برای کیس شارژ Pixel Buds Pro 2 را فهرست کرده است، یک گزینه رنگی را نشان داده و برخی ارتقاء طراحی را پیشنهاد کرد.

تصویر یک قاب برای کیس شارژ گوگل Pixel Buds Pro 2 توسط کاربر Reddit @Living_Series8400 (از طریق) در آمازون مشاهده شد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر، گوشی‌های هدفون را به رنگ صورتی نشان می‌دهد که می‌تواند گزینه قبلی Raspberry باشد. این گزارش همچنین سه گزینه رنگ دیگر را پیشنهاد کرد Haze، Mojito و Porcelain.

در تصاویر تبلیغاتی قاب کیس شارژ، درپوش بالایی هدفون Google Pixel Buds Pro 2 بزرگتر و صاف‌تر به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود این امر باعث شود ناحیه‌ای که سنسورهای لمسی در آن قرار می‌گیرند بزرگ‌تر از مدل موجود باشد. آنها همچنین می‌توانند فضای بیشتری را در کیس شارژ اشغال کنند.

طراحی Pixel Buds Pro 2 نیز در مقایسه با Pixel Buds Pro متفاوت به نظر می‌رسند. در حالت دوم، مشبک‌ها در تمام مدل‌ها به رنگ مشکی دیده می‌شوند. با این حال، در گوگل پیکسل بادز پرو ۲، به نظر می‌رسد که جلوپنجره‌ها با باقی قسمت‌های بالایی همخوانی دارند.

طراحی کیس شارژ Pixel Buds Pro 2 کمابیش شبیه به Pixel Buds Pro است. با این حال، پوشش محافظ گوشی های TWS آینده با یک بریدگی اضافی در کنار درگاه شارژ USB Type-C دیده می‌شود. گمان می‌رود که این شکاف برای یک بند یا بلندگو باشد که می‌تواند با قابلیت Find My Device استفاده شود.

گوگل پیکسل بادز پرو ۲ در نزیکی

طراحی هدفون گوگل پیکسل بادز پرو 2 فاش شد

Pixel Buds Pro 2 قبلاً در وب سایت گواهی UL Demko مشاهده شده بود. این لیست نشان می‌دهد که هدفون TWS ادعایی می‌تواند عمر باتری کمی بهتر از هدفون‌های موجود ارائه دهد. کیس شارژ Pixel Buds Pro 2 احتمالاً به یک باتری ۶۵۰ میلی آمپرساعتی مجهز است که کمی بزرگ‌تر از باتری ۶۲۰ میلی آمپر ساعتی در قاب Pixel Buds Pro است. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر در مورد این هدفون در نزدیکی زمان عرضه به صورت آنلاین منتشر شود.

در دیگر خبرها گوگل در حال آماده شدن برای عرضه حداقل چهار گوشی پیکسل ۹ است و امروز، تاییدیه‌ای از نام دو پرچمدار جدید دریافت کردیم. بر اساس فهرست تجهیزات رادیویی کانادا (REL)، انتشار گسترده‌ای از کلیه تجهیزات رادیویی دارای مجوز برای استفاده در کشور آمریکای شمالی، یکی از آنها پیکسل ۹ پرو ایکس ال و دیگری پیکسل ۹ پرو فولد نامیده می‌شود، در حالی که دیگری Pixel 9 Pro Fold خواهد بود.

انتظار می‌رود پیکسل ۹ پرو ایکس ال جانشین پیکسل ۸ پرو، بزرگترین عضو سری فعلی باشد. آخرین باری که ما یک گوشی XL داشتیم در سال ۲۰۱۹ بود، زمانی که پیکسل ۴ ایکس ال در بازار عرضه شد. ما انتظار داریم چیزی مشابه در حال حاضر اتفاق بیفتد؛ Pixel 9 Pro XL نسخه بزرگ‌تری از Pixel 9 Pro خواهد بود که افزوده جدیدی به سری آینده خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا