اخبار تکنولوژی

طراحی و مشخصات تبلت آنر مجیک پد ۲ فاش شد

آنر قرار است سری گوشی‌های تاشو آنر Magic V3 را در تاریخ ۱۲ جولای معرفی کند. در همان رویداد، این شرکت محصولات دیگری چون لپ‌تاپ MagicBook Air 15 و تبلت آنر مجیک پد ۲ را رونمایی می‌کند. قبل از رونمایی، این شرکت جزئیات کمی در مورد این تبلت را تایید کرده است.

تصاویر رسمی آنر مجیک پد ۲ نشان می‌دهد که در رنگ مشکی، سفید و آبی وارد بازار می‌شود. IMAX Enhanced ذکر شده در عقب دستگاه نوید قابلیت HDR، ارائه جزئیات بیشتر، نمایشگر روشن‌تر و طیف رنگ گسترده‌تر برای تجربه تماشای سینمایی بیشتر را می‌دهد. عدم وجود نقاط تماس فلزی در دستگاه نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است اتصال صفحه کلید را از طریق بلوتوث ارائه دهد.

ماژول دوربین گرد دارای یک دوربین تک لنز و یک فلاش LED است. در جلو، حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی خود دارد. به گفته افشاگر DCS، آنر MagicPad 2 دارای یک پنل اولد ۱۲.۳ اینچی است که وضوح ۳K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و کاهش نور محافظ چشم با فرکانس فوق‌العاده بالا را ارائه می‌دهد. طبق اطلاعات قبلی، این دستگاه به چیپست Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد شد.

نسخه برتر MagicPad 2 دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی است. متاسفانه اطلاعاتی در مورد دوربین، باتری یا قابلیت شارژ دستگاه در دسترس نیست.

آنر مجیک پد ۲ در نزدیکی

در دیگر خبرها Honor Magic V2 همچنان عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو فولد جهان شناخته می‌شود. در جولای سال گذشته با ضخامت ۴.۷ و ۹.۹ میلیمتر در حالت باز و تاشو به بازار عرضه شد. اکنون، این برند در حال آماده‌سازی جانشین گوشی تاشو است. آنر یک تیزر رسمی از آنر Magic V3 در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo به اشتراک گذاشته که برخی از جزئیات کلیدی را فاش می‌کند.

آنر Magic V3 یک گوشی تاشو فوق العاده باریک و همه کاره است. این شرکت به تعمیق تحقیقات و نوآوری خود در زمینه صفحه نمایش تاشو ادامه می‌دهد. Honor حتی پس از موفقیت Magic V2 در جنبه ضخامت متوقف نمی‌شود. پست Weibo نشان می‌دهد که وقتی گوشی همراه با یک جزیره بیرون زده دوربین در پنل عقب تا شود چقدر باریک به نظر می‌رسد. با کمال تعجب، Magic V2 و حتی جانشین آتی آن از بسیاری از تلفن‌های فلیپ موجود در بازار باریک‌تر هستند.

ابعاد دقیق Magic V3 در حال حاضر مشخص نیست. اما قطعاً می‌توان انتظار داشت که باریک‌تر از مدل قبلی خود باشد. در یک پست جداگانه، Honor همچنین تایید کرد که Magic V3 دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند محافظت از چشم هوش مصنوعی و ضد تقلب با هوش مصنوعی خواهد بود. گوشی تاشو بزودی عرضه خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه بدانیم. شایعه شده است که Magic V3 ماه آینده در چین عرضه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا