اخبار تکنولوژی

طراحی و مشخصات تلفن ویوو ایکس فولد ۳ قبل رونمایی فاش شد

سری تلفن ویوو ایکس فولد ۳ به‌زودی در چین عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل X Fold 3 و X Fold 3 Pro خواهد بود. افشای اطلاعات و گزارش‌های قبلی برخی از مشخصات کلیدی گوشی ادعا شده را نشان می‌دهد. اکنون، این شرکت تاریخ عرضه این سری را تایید کرده و یک مقام ارشد نیز برخی از ویژگی‌های مهم گوشی‌ها از جمله طراحی و گزینه‌های رنگی آن را به نمایش گذاشته است. سری تاشو به سبک کتاب نیز تأیید شده که در کنار یک ساعت هوشمند جدید و یک هدفون جدید TWS عرضه می‌شود.

یک بنر در وب‌سایت ویوو چین و یک پست در Weibo تأیید می‌کند که سری ویوو X Fold 3 طی رویدادی در تاریخ ۲۶ مارس ساعت ۱۹ به وقت محلی (۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی) در مرکز نمایشگاه جهانی شانگهای در چین رونمایی می‌شود. ویوو Watch 3، ویوو TWS 4 و ویوو Pad 3 Pro نیز قرار است در کنار گوشی‌های هوشمند تاشو معرفی شوند.

طراحی سری ویوو X Fold 3 در اطلاعیه‌های تاریخ عرضه به نمایش گذاشته شده است. معاون ویوو، Jia Jingdong نیز تصاویر تبلیغاتی از این گوشی‎‌ها را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد مدل‌ها حداقل در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهند بود.

این مقام رسمی ادعا کرده است که گوشی‌های سری X Fold 3 «باریک‌ترین و سبک‌ترین» گوشی‌های تاشو پرچم‌دار تا کنون خواهند بود و از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام قدرت خواهند گرفت. مدل پرو دارای صفحه نمایش ۸.۰۳ اینچی سامسونگ E7، تراشه تصویربرداری V3 ویوو و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با پشتوانه زایس است، مشابه آنچه در سری ویوو X100 دیده می‌شود.

تلفن ویوو ایکس فولد ۳ در نزدیکی

تلفن ویوو ایکس فولد 3

سری X Fold 3 به زبان طراحی «Armor Feather» برای گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز خواهد شد. ادعا می‌شود که آنها اولین تاشو جهان هستند که دارای گواهی ضد ریزش پنج ستاره SGS هستند. مقامات Vivo تأیید کردند که این مدل‌ها همچنین دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر پاشش آب هستند.

به گفته مدیر اجرایی این شرکت، گوشی‌های X Fold 3 دارای سیستم باتری «اقیانوس آبی» هستند که گفته می‌شود عمر باتری طولانی‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی‌ها به مدل هوش مصنوعی «قلب آبی» Vivo مجهز شده‌اند.

افشای اطلاعات قبلی ادعا کرده بود که گوشی‌های هوشمند X Fold 3 سبک‌تر از مدل‌های iPhone 15 Pro یا iPhone 15 Pro Max هستند که به ترتیب ۱۸۷ گرم و ۲۲۱ گرم وزن دارند. گوشی‌های آینده احتمالاً با سیستم‌عامل OriginOS 4 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شوند. برای دوربین، سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور دوم ۵۰ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. البته حسگر اصلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) ارائه خواهد شد. انتظار می‌رود باتری‌ ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی در آنها تعبیه شود.

قیمت مدل ساده X Fold 3 در چین ۷۹۹۹ یوان است، در حالی که مدل پرو ممکن است از ۹۹۹۹ یوان شروع شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا