اخبار تکنولوژی

طراحی و مشخصات گوشی اوپو A3x لو رفت

ظاهرا اوپو قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی از سری A را عرضه کند. دستگاه آینده را می توان اوپو A3x نامید که احتمالاً یک مدل گوشی هوشمند میان رده خواهد بود. با این حال، قبل از رونمایی رسمی، مشخصات و طراحی A3x به بیرون درز کرد.

طراحی و گزارش مشخصات توسط یک منبع صنعتی با TheTechOutlook به اشتراک گذاشته شد. این گزارش همچنین پوسترهای تصویر تبلیغاتی لو رفته را به اشتراک گذاشت که طراحی A3x را به نمایش می‌گذاشت. با نگاهی به تصویر، می‌توانیم دوربین دوگانه را در عقب و یک پنل صاف عقب را ببینیم. تصویر پوستر همچنین طراحی مقاوم در برابر ضربه و مقاومت ضدآب (رده بندی IP54) را برجسته می‌کند. در همین حال، ظاهراً نمای جلو نمایشگر دارای صفحه نمایش روشن (۱۰۰۰ نیت) با نرخ نوسازی نرم ۱۲۰ هرتز است. همچنین یک حفره دوربین سلفی وسط نمایشگر قرار دارد.

صفحه نمایش دارای یک پنل تخت با گوشه‌های گرد و حاشیه‌های قابل توجه است، در حالی که دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور در قاب سمت راست و سینی سیم کارت در سمت چپ قرار دارند. گزینه‌های رنگی A3x جدید نیز فاش شد که انواع بنفش، مشکی درخشان و سفید ستاره‌ای را تایید کرد. در قسمت عقب یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با سنسور تشخیص روشنایی سوسو و جلو یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد.

شایعه شده است که اوپو A3x بر روی پوسته سفارشی ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. در بخش فنی، ممکن است به چیپ مدیاتک Dimensity 6300  مجهز شود که با گزینه‌های ذخیره سازی ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت یا ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت قابل تهیه است.

گوشی اوپو A3x بزودی از راه می رسد

طراحی و مشخصات گوشی اوپو A3x لو رفت

یک باتری بزرگ ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که می‌تواند از شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی کند. این همه در یک بدنه باریک ۷.۶۸ میلیمتری قرار می‌گیرد. این منبع افزود که A59 پس از عرضه A3x متوقف خواهد شد.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود اوپو سری گوشی فایند X8 را در سه ماهه چهارم امسال عرضه کند. شایعه‌ای ادعا می‌کند که Find X8 می‌تواند از چیپست Dimensity 9400 قدرت بگیرد. همچنین اشاره می‌کند که این گوشی می‌تواند به جای نمایشگر منحنی ارائه شده توسط نسل قبل خود، به یک صفحه‌نمایش تخت با وضوح ۱.۵K مجهز شود. این گوشی همچنین می‌تواند یک سنسور اصلی بزرگ‌تر از سونی داشته باشد.

این شایعه از DCS معروف Weibo منتشر شده است. بدون ذکر نام مدل، او فاش کرد که پرچمدار اوپو با مشخصاتی چون پردازنده دیمنسیتی ۹۴۰۰ و  صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۱.۵K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. او همچنین اشاره کرد که صفحه نمایش از یک سازنده نمایشگر چینی تهیه شد. در حال حاضر، نمونه اولیه طراحی منحنی ندارد. این نشان می‌دهد که گوشی می‌تواند با صفحه‌نمایش تخت عرضه شود، که در مقایسه با اوپو Find X7 تغییر بزرگی در طراحی خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا