اخبار تکنولوژی

طراحی و مشخصات گوشی ریلمی Note 60 آشکار شد

تنها هفت ماه پس از عرضه نوت ۵۰، ریلمی ظاهراً جانشین آن، گوشی ریلمی Note 60 را در اندونزی معرفی کرده است. این شرکت هنوز اعلامیه رسمی ارائه نکرده، اما چندین لیست از خرده فروشان محلی در اینستاگرام بیشتر مشخصات گوشی را نشان می‌دهد و در دسترس بودن فوری آن را تایید می‌کند.

این گوشی حول یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن HD+ به عنوان نسخه قبلی ساخته شده است. Realme ویژگی «لمس هوشمند آب باران» را اضافه کرده که امکان استفاده آسان‌تر با انگشتان خیس را فراهم می‌کند. این گوشی همچنین دارای استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

عقب گوشی دارای یک ماژول دوربین بازطراحی شده بوده که یک سنسور اصلی ۳۲ مگاپیکسلی با زوم دیجیتال ۱۰ برابر در کنار یک سنسور ثانویه نامشخص را در خود جای داده است. دوربین اصلی نسبت به مدل قبلی ۱۳ مگاپیکسل ارتقا یافته است، اما گزینه رنگ با انتخاب‌های آبی و مشکی ثابت می‌ماند.

ریلمی Note 60 بزودی از راه می رسد

طراحی و مشخصات گوشی ریلمی Note 60 آشکار شد

با وجود برچسب قیمت مقرون به صرفه، نوت ۶۰ به طور شگفت انگیزی دارای یک فریم فلزی است که یک پله بالاتر از ساختار پلاستیکی Note 50 است. این دستگاه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. انرژی دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی تامین شده اما سرعت شارژ به ۱۰ وات محدود شده است. امنیت توسط حسگر اثرانگشت جانبی و باز کردن قفل چهره توسط دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی انجام می‌شود.

نسخه پایه ۴/۶۴ گیگابایتی ریلمی Note 60 در اندونزی ۹۰ دلار ذکر شده است، در حالی که مدل ۶ /۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۰۳ دلار عرضه می‌شود. با توجه به اینکه گوشی در حال حاضر برای خرید در دسترس است، اعلام رسمی Realme احتمالاً دور از دسترس نیست.

در دیگر خبرها تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید تاکنون رونمایی شدند. اما تعداد بسیاری هم در کار است که بزودی رونمایی خواهند شد و آنها شیائومی MIX Fold، MIX Flip و ریلمی جی تی ۷ پرو هستند. انتظار می‌رود Realme GT 7 Pro یک دستگاه پرچمدار شگفت‌انگیز باشد که برخی از مشخصات برتر را با برچسب قیمتی نه چندان بالا ارائه می‌کند. آخرین مشخصات فاش شده از آن نیز اطلاعات بسیار جالبی را در مورد آن نشان می‌دهد.

افشای جدیدی از مشخصات ریلمی جی تی ۷ پرو نشان می‌دهد که صفحه نمایش OLED تخت BOE با وضوح ۱.۵k را به نمایش می‌گذارد. مطمئناً از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می‌کند و اعداد بالایی را برای حداکثر میزان روشنایی خود حفظ می‌کند. برای عملکرد بالا، چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 را در خود جای داده است، بنابراین یکی از اولین دستگاه‌هایی است که از آن استفاده می‌کند.

همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای مجموعه‌ای از دوربین‌های شگفت انگیز است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید خواهد داشت. همچنین اشاره شده است که دارای لنز زوم پریسکوپ خواهد بود. برآمدگی دوربین به شکل مستطیل در گوشه سمت چپ پنل عقب قرار دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا