اخبار تکنولوژی

طراحی گوشی موتورولا Moto G Stylus (2025) آشکار شد

تنها دو ماه پس از عرضه موتورولا Moto G Stylus (2024)، ما در حال حاضر نگاهی پنهانی به جانشین آن، موتورولا Moto G Stylus (2025) داریم. به لطف یک رندر مطبوعاتی فاش شده که توسط MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده، ما تصویر واضح‌تری از آنچه از این گوشی هوشمند دارای قلم ارزان قیمت آینده انتظار داریم، کسب کردیم.

انتظار می‌رود که موتورولا Moto G Stylus (2025) با کد XT251V طراحی کلی مدل قبلی خود را حفظ کند. با این حال، یکی از تغییرات قابل توجه، پایان در عقب است. در حالی که مدل ۲۰۲۴ دارای بافت چرم گیاهی بود، به نظر می‌رسد نسخه ۲۰۲۵ روکشی براق دارد. سایر ویژگی‌های کلیدی که انتظار می‌رود بدون تغییر باقی بمانند عبارتند از: صفحه نمایش حفره وسط در جلو، سیستم دوربین دوگانه در عقب و نگهدارنده قلم واقع در پایین دستگاه. مشخصات این دستگاه آینده در حال حاضر ناشناخته است، با این حال، می‌توان انتظار داشت که نسبت به نسل قبلی خود بهبودهایی داشته باشد. در زیر می‌توانید به برگه مشخصات Moto G Stylus (2024) نگاهی بیندازید.

گوشی Moto G Stylus 5G (2024) دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full HD + POLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. قلم تعبیه شده در یک شکاف در پایین دستگاه قرار گرفته است.

موتورولا Moto G Stylus (2025) در نزدیکی

طراحی گوشی موتورولا Moto G Stylus (2025) آشکار شد

برای دوربین‌ها، این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه است که از عکاسی ماکرو نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل است. دوربین عقب فیلم‌های Full HD را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، با گزینه اسلوموشن ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند، در حالی که دوربین جلو حالت ضبط دوگانه را ارائه می‌کند.

این دستگاه با یک چیپ ۵G اسنپدراگون ۶ نسل ۱ همراه است و از اتصال ۵G پشتیبانی دارد و با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که تا ۲ ترابایت از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. همچنین دارای دو بلندگوی استریو با Dolby Atmos، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی، پورت USB Type-C (USB 2.0)، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلوتوث ۵.۱، دوگانه است. این گوشی دارای وای فای، سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۱۴ و برخی دیگر است.

در دیگر خبرها موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام موتورولا Razr 50 Ultra در هند عرضه کرد. این دستگاه اخیراً در چین همراه Razr 50 ساده رونمایی شد. گوشی تاشو جدید نسبت به نسل قبلی خود ارتقاءهای زیادی را ارائه می‌دهد.

گوشی Razr 50 Ultra جدید دارای صفحه نمایش داخلی ۶.۹ اینچی FHD+ تاشو LTPO POLED با نرخ نوسازی ۱-۱۶۵ هرتز است. این نمایشگر به پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision، حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 می‌پردازد. ۵۰ اولترا همچنین دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی FHD+ بیرونی POLED است که نسبت به صفحه نمایش ۳.۶ اینچی قبلی ارتقا یافته و نسبت صفحه به بدنه ۹۵ درصد را ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا