اخبار تکنولوژی

ظرفیت باتری سری میزو ۲۱ فاش شد

در ماه مارس سال جاری میلادی، میزو گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود از سری Meizu 20 را در چین معرفی کرد. این گوشی‌های هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌بردند. هر دو گوشی Meizu 20 و ۲۰ پرو نظرات مثبتی از سوی کاربران عادی و منتقدان دریافت کردند. در نتیجه، حس انتظار و کنجکاوی فزاینده‌ای در اطراف سری میزو ۲۱ وجود دارد و علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر جزئیات در مورد مشخصات و ویژگی‌های این سری  آینده هستند.

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که Meizu 21 Pro با موفقیت گواهی کیفیت ملی را برای بسته باتری لیتیوم یون، با نام مدل BA481 دریافت کرده است. ظرفیت نامی آن ۴۹۲۰ میلی آمپرساعت بوده که نشان می‌دهد ظرفیت معمولی آن تقریباً ۵۰۲۰ میلی آمپرساعت خواهد بود. علاوه بر این، باتری Meizu 21 استاندارد با برچسب مدل BA461 نیز گواهی دریافت کرده است. ظرفیت نامی آن ۴۷۰۰ میلی آمپرساعت و ظرفیت معمولی آن حدود ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

طبق گزارش‌ها، شماره مدل M461S و M461H با Meizu 21 استاندارد مرتبط است، در حالی که نوع پرو دارای شماره مدل M481S خواهد بود. از آنجایی که پیشرفت قابل توجهی در توسعه سری ۲۱ میزو نسبت به مدل‌های قبلی صورت گرفته، پیش بینی می‌شود تا قبل از پایان سال روانه بازار شوند.

انتظار داریم سری میزو ۲۱ دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد. انتظار نمی‌رود ظاهر کلی سری میزو ۲۱ تغییر قابل توجهی داشته باشد و آرایش عمودی دوربین موجود، صفحه نمایش حفره‌دار و حاشیه‌های باریک حفظ شود.

سری میزو ۲۱ در نزدیکی

یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید قرار است جایگزین دوربین اصلی گوشی‌های Meizu 21 شود و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که از فناوری فلاش LED RGB RGB برای دوربین‌های عقب استفاده می‌کند. این پیشرفت‌ها انتظارات را برای عرضه زودتر از حد انتظار سری Meizu 21 در چین، احتمالاً در سال جاری افزایش داده است.

مشخص نیست میزو چه زمانی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و میزو به عنوان زیرمجموعه شرکت جیلی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلف همراه سازد.

جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. میزو امیدوار است با نسل جدید بتواند بیشتر از قبل نظر علاقمندان را جلب کرده و یک محصول ایده آل ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا