اخبار

عذرخواهی مدیر عامل سامسونگ پیش روی خبرنگاران بابت شکست گلکسی نوت ۷

اعلام دو فراخوان جهانی برای جمع آوری گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7)، باعث شد تا شرکت سامسونگ (Samsung) تحت فشار شدید سرمایه‌داران و مشتریان قرار بگیرد. با اینکه هنوز این شرکت کره‌ای موفق به پیدا کردن مشکل نوت ۷ نشده، اما تولید آن به صورت رسمی متوقف شده است. علاوه بر این حالا شاهد عذرخواهی مدیر عامل سامسونگ بابت شکست بسیار بد گلکسی نوت ۷ نیز هستیم.
پس از اینکه کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPCS) فراخوان دوم گلکسی نوت ۷ را به صورت رسمی اعلام کرد، مدیر عامل شرکت سامسونگ Koh Dong-jin با حضور در جمع خبرنگاران، رسما از تمامی کاربران به خاطر مشکلاتی که پرچمدار آنها داشته و باعث اذیت شدن کاربران شده است، عذر خواهی نمود.
در ادامه، مدیر عامل این شرکت عهد کرد که دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ را پیدا کند تا دیگر شاهد تکرار چنین مشکلی از سوی سامسونگ نباشیم. همچنین وِی وعده داد تا در آینده، اعتماد مشتریان جلب شده و محصولات بدون هرگونه توصیه ایمنی، وارد بازار خواهند شد.
 
عذر خواهی مدیر عامل سامسونگ
به دنبال این موضوع، بسیاری از کارکنان و طرفداران آقای Koh Dong-jin در شرکت سامسونگ با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، از تواضع و لطفی که وی داشته سخن گفته و خود را با او همراه دانسته‌اند. مدیر عامل این شرکت نیز با تقدیر از کارمندان و کارکنان سامسونگ، از تمامی آنها بابت تحمل وضعیت سختی که سامسونگ گرفتار آن شده بود، تشکر کرده است. اینطور که معلوم است آقای Dong-jin در هفته اخیر واقعا ناامید شده بود، اما همراهی کارکنان سامسونگ باعث افزایش روحیه تمامی آنها شده است.
متأسافانه شایعاتی در حال انتشار هستند که نشان می‌دهد تیم مدیریتی سامسونگ قصد برکناری Koh Dong-jin را از سمت فعلی دارند. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که او فرصت کافی برای عملی کردن وعده‌های خویش را خواهد داشت یا پیش از اینکه دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ مشخص شود، فرد دیگری به عنوان مدیر عامل سامسونگ انتخاب خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا