اخبار تکنولوژی

عرضه تلفن اوپو F25 Pro در رنگ جدید

اوپو به تازگی تلفن اوپو F25 Pro را با رنگی تازه عرضه کرده است. F25 Pro اکنون در یک نوع جدید جسورانه بنفش در بازار هند به فروش می‌رسد. این رنگ از اقیانوس الهام گرفته شده و دارای طراحی با طراوت بوده، بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

نوع جدید F25 Pro غول فناوری چینی دارای رنگ بنفش خیره کننده‌ای است که با فناوری نوآورانه Glow Finish اوپو تحسین شد. این رنگ‌ها از مرجان بنفش موجود در اعماق اقیانوس الهام گرفته شده‌اند. پنل عقب یک طراحی دو لایه را به نمایش می‌گذارد که لایه اول شبیه صخره‌های مرجانی است در حالی که لایه دوم دارای بافت الماسی خرد شده. به غیر از رنگ جدید، F25 Pro همان مشخصات نسخه‌های قرمز لاوا یا آبی اقیانوسی را که در فوریه ۲۰۲۴ عرضه شد، حفظ کرده است.

این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که وضوح Full HD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیت را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری، به چیپ مدیاتک Dimensity 7050 مجهز شده که با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. در قسمت عقب یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی این مدل را نیرو بخشیده و شامل فناوری شارژ سیمی ۶۷ واتی هم می‌شود.

اوپو F25 Pro در رنگ جدید تنها ۲۸۸ دلار قیمت دارد. از طریق فروشگاه‌های اصلی، Oppo Store، Flipkart و Amazon در دسترس است. خریداران حتی می‌توانند تا ۲۰۰۰ روپیه بازگشت نقدی از بانک‌های پیشرو دریافت کنند. این گزینه بدون هزینه EMI و همچنین تا ۶ ماه فهرست شده است.

اوپو F25 Pro در رنگ جذاب

در دیگر خبرها اوپو Find X7 و فایند ایکس ۷ اولترا اوایل ژانویه امسال در چین معرفی شدند. اگرچه هنوز در بازارهای جهانی عرضه نشده‌اند، اما اولین گوشی‌های هوشمند با دو دوربین پریسکوپ هستند. این برند در حال کار بر روی نوع جدیدی از مدل Ultra است که بنا به گزارش‌ها، Find X7 Ultra Satellite Communication Edition نام دارد. اکنون، در وب سایت صدور گواهی China Telecom همین مدل مشاهده شده که مشخصات کلیدی، قیمت و جزئیات بیشتر را نشان می دهد.

اوپو Find X7 Ultra Satellite Edition دارای شماره مدل PHY120 است. این همان لیست گواهی ۳C بوده که پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی را نشان می‌دهد. آخرین فهرست China Telecom نام دستگاه جدید Find X7 را تأیید می‌کند.

همانطور که از نام آن پیداست، Find X7 Ultra Satellite Communication Edition دارای فناوری اتصال ماهواره‌ای است که قبلاً در سری آیفون ۱۴، سری آیفون ۱۵ و هواوی میت ۵۰ وجود دارد. این ویژگی کاملاً مفید بوده زیرا به کاربران امکان ارسال اضطراری را می‌دهد. هشدارهای پیام در مکان‌هایی که شبکه تلفن همراه یا پوشش WiFi وجود ندارد.

به غیر از اضافه شدن اتصال ماهواره‌ای، نوع آینده Find X7 Ultra همان مشخصات مدل استاندارد Ultra را دارد. فهرست China Telecom نشان می‌دهد که دستگاه دارای طراحی مشابه با یک ماژول دوربین دایره‌ای است که چهار سنسور ۵۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده بوده که دو مورد از آن‌ها لنزهای پریسکوپ هستند. صفحه‌نمایش منحنی جلویی آن ۶.۸۲ اینچ و وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل دارد. گوشی بعدی به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده و اطلاعات دیگری در دست نیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا