اخبار تکنولوژی

عرضه لپ تاپ گلکسی بوک ۴ در بازارهای بیشتر

هفته گذشته سامسونگ رسما از سری لپ تاپ گلکسی بوک ۴ رونمایی کرد و عرضه جهانی جدیدترین لپ تاپ‌های خود را تایید نمود. اکنون، اولین فروش نوت‌بوک‌ها در ایالات متحده آغاز شده، بنابراین در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید مانند مشخصات، قیمت، پیشنهادات و موارد دیگر آورده شده است.

قیمت و پیشنهادات لپ تاپ گلکسی بوک ۴ سامسونگ

سری جدید این غول فناوری کره جنوبی متشکل از گلکسی بوک ۴ ۳۶۰، گلکسی بوک ۴ اولترا، گلکسی بوک ۴ پرو و گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ است. این مدل‌ها ابتدا در بازار خانگی این شرکت عرضه شدند و اکنون بالاخره در حال عرضه برای بازارهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و آلمان هستند.

در ایالات متحده، Galaxy Book 4 Ultra از ۲۳۹۹ دلار شروع می‌شود و دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی، پردازنده اینتل Core Ultra 7 و فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی است. Galaxy Book 4 360 از ۱۰۹۹ دلار شروع شده و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با چیپ اینتل Core i5 و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، گلکسی بوک ۴ پرو با صفحه نمایش ۱۴ اینچی، پردازنده اینتل Core Ultra 7 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۴۴۹ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که Galaxy Book 4 Pro 360 با صفحه نمایش ۱۶ اینچی، پردازنده اینتل Core Ultra 7 و حافظه ۱ ترابایتی دارای برچسب قیمت پایه ۱۸۹۹ دلار است.

 این شرکت حتی از طریق برنامه آموزش سامسونگ به دانشجویان یا اعضای هیئت علمی تا ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

در دیگر خبرها براساس گزارش تازه انتشاریافته، سامسونگ در حال حاضر روی تعدادی مدل گوشی میان رده فعالیت دارد. یکی از این مدل‌ها گلکسی A35 5G است که پیشتر در تعدادی از وب‌سایت‌های صدور گواهی از جمله NBTC، SDPPI، BIS و Bluetooth SIG تایلند رویت شده است. اخیراً لیست Google Play Console به موردی اشاره داشته و انتظار داریم گلکسی A35 باشد. به این ترتیب برخی از مشخصات کلیدی دستگاه فاش شده است.

اکنون این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A356E در وب سایت SIRIM مالزی رویت شده است. در فهرست، ما می‌توانیم کد تأیید نوع RRGQL/39G/0224/S(24-0789) را ببینیم که در ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ تأیید شد. اکنون که به مشخصات آن می‌پردازیم، لیست گوشی‌های هوشمند در کنسول Google Play نشان داده که با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این گوشی مجهز به پردازنده Exynos 1380 بوده و اندروید ۱۴ را به صورت پیش فرض دربرمی‌گیرد. نمایشگر آن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل با تراکم صفحه نمایش ۴۵۰DPI خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا