اخبار تکنولوژی

عرضه گلکسی اس ۲۴ در اروپا طی سه ماهه اول، گلکسی اس ۲۳ را کنار زد

تجارت موبایل سامسونگ در سال ۲۰۲۴ در بازارهای کلیدی، از جمله اروپا، بسیار خوب عمل می‌کند. ناظران بازار قبلاً فاش کرده بودند که سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۲۴ محبوب‌ترین برند گوشی‌های هوشمند اروپا بوده است، اما این تنها نیمی از داستان است. داده‌های بازار Canalys نشان می‌دهد که سری جدید گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، به‌ویژه مدل‌های پایه و اولترا، در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ به‌طور قابل‌توجهی فروش بیشتری نسبت به مدل‌های اس ۲۳ یک سال قبل در اروپا ثبت کرده‌اند.

در سه ماه اول سال ۲۰۲۴، گلکسی اس ۲۴ اولترا به ۱.۶ میلیون محموله در سراسر اروپا (به استثنای روسیه) رسید. مدل پایه نیز ۱.۱ میلیون محموله را ثبت کرده است. در مقابل، طی سال گذشته، گلکسی S23 و S23 Ultra به ترتیب به ۰.۸ و ۰.۹ میلیون محموله رسیدند. این نشان می‌دهد که گوشی‌های پریمیوم ۲۰۲۴ سامسونگ در سراسر قاره کهن محبوب‌تر از مدل‌های قبلی خود هستند.

جالب اینجاست که گوشی‌های گلکسی A3x و A5x امسال دیگر به ۱۰ گوشی برتر صعود نکردند، اما گلکسی A15 یک گوشی فوق‌العاده موفق در اروپا بود. با کمال تعجب چنین است. بر اساس این داده‌های Canalys، گوشی‌ای که بیشترین فروش را در اروپا در سه ماهه اول ۲۰۲۴ به ثبت رساند، آیفون ۱۵ پرو مکس بود. اما این فقط یک موضوع دیدگاه است.

گلکسی اس ۲۴ و فروش بالا در اروپا

Canalys در رتبه بندی خود، Galaxy A15 LTE و Galaxy A15 5G را به ستون های مختلف تقسیم می کند. با این حال، اگر محموله‌های هر دو نوع LTE و ۵G را با هم ترکیب کنیم، مجموعاً ۲.۸ میلیون عدد خواهد بود و آیفون ۱۵ پرو مکس را با حدود ۰.۲ میلیون محموله شکست می‌دهد. به عبارت دیگر، بدون توجه به قابلیت های اتصال، گلکسی A15 پرفروش ترین گوشی سامسونگ در اروپا در سه ماهه اول ۲۰۲۴ بود و پس از آن آیفون ۱۵ پرو مکس، آیفون ۱۵ پرو و ​​گلکسی اس ۲۴ اولترا قرار گرفتند. گلکسی A25 5G نیز با ۰.۹ میلیون محموله در سه ماهه اول سال به سختی در لیست قرار گرفت.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد Flip6  را در ۱۰ جولای رونمایی کند و اخیراً متوجه شدیم که این گوشی در ایالات متحده می‌تواند ۱۰۰ دلار گران‌تر از گوشی تاشو سال گذشته باشد.

امروز گزارشی از اروپا منتشر شد که حاکی از افزایش قیمت مشابه در قاره کهن است، جایی که Z Flip6 حدود ۱۵۰ یورو گران‌تر خواهد بود. اطلاعات به دست آمده توسط سامینسایدر حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی Z Flip6 را با قیمت ۱۳۴۰ یورو برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۴۶۷ یورو برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد کرد. برای مقایسه، Flip5 سال گذشته ۱۲۰۰ یورو یا ۱۳۲۰ یورو بود.

ما انتظار داریم که این گوشی تاشو بالاخره با ۱۲ گیگابایت رم وارد بازار شود، چیزی که هنوز برای کل سری گوشی‌های گلکسی زد فلیپ وجود ندارد. بهبودهای دیگری که ممکن است شاهد باشیم، ورود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از خانواده گلکسی اس ۲۴ و باتری بزرگ‌تر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در مقایسه با سال گذشته است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا