اخبار

علاقه‌مندی مردم ایالات متخده به ورود تازه‌ترین گوشی هوشمند پرچمدار شرکت لی اکو

با توجه به گسترش فعالیت‌های شرکت لی اکو به عنوان یک تولیدکننده لوازم الکترونیکی چینی، مدیران این شرکت تصمیم گرفته‌اند تا در چند روز آینده محصولات LeEco نظیر گوشی هوشمند، تلویزیون، دوچرخه الکتریکی و غیره را به بازار ایالات متحده نیز عرضه کنند.
شرکت تولیدکننده لوازم الکترونیکی لی اکو (LeEco) یا همان LeTV سابق اخیرا سخت مشغول برنامه ریزی جهت عرضه محصولات خود به بازار ایالات متحده است. درست همانند گوشی هوشمند جدید و محبوب آن‌ها همچون لی پرو ۳ ، شرکت چینی لی اکو قصد دارد تا رنج وسیعی از محصولات خود را از تلویزیون گرفته تا دوچرخه و خودرو بدون راننده در خاک آمریکا به فروش برساند.
این کمپانی اوایل سال جاری دفاتر خود را در سیلیکون ولی احداث کرد و اخیرا این شرکت اقدام به استخدام راب چندهوک (Rob Chandhok) مدیر ارشد سابق فعال در ساخت تراشه‌های کوالکام و انتصاب آن به عنوان مدیر ارشد تحقیق و توسعه این شرکت چینی کرده است. حال در حرکتی سریع از سوی شرکت چینی لی اکو خبر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند تا تاریخ ۱۹ اکتبر سال جاری (معادل ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵) طی یک رویداد خبری جدیدترین محصولات خود را رسما روانه یکی از مهم‌ترین بازارهای بین‌المللی کند.
احتمالا همانطور که شما هم می‌دانید تازه‌ترین گوشی هوشمند پرچمدار شرکت لی اکو ، هندست Le Pro 3 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ و ۶ گیگابایت رم خواهد بود که هفته گذشته به صورت رسمی رونمایی شد و بسیاری از علاقه‌مندان آمریکایی حوزه تلفن همراه به شدت در انتظار درخشش این گوشی هوشمند در بازار آمریکا و رقابت آن با محصولاتی همچون آیفون ۷ و گلکسی اس ۷ سامسونگ هستند.
 
شرکت ال ای سیو
همانطور که گفته شد شرکت لی اکو در گذشته با نام LeTV شناخته می‌شود و آن‌ها تنها به عنوان یک سرویس استریمینگ همانند نتفلیکس مشغول به کار بودند؛ اما اخیرا این شرکت با تغییرات بسیار زیادی در حوزه فعالیت خود و حتی نامش می‌بیند. جالب است بدانید که در چین این کمپانی را همچون گوگل و آمازون خطاب می‌کنند چرا که به شدت این برند تجاری موفق به کسب محبوبیت در خاک چین شده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا