اخبار تکنولوژی

عنوان Hogwarts Legacy برای نینتندو سوییچ منتشر شد

عنوان Hogwarts Legacy در فوریه ۲۰۲۳ عرضه جهانی شده است. این بازی در دنیای فانتزی محبوب مجموعه هری پاتر جریان دارد و در ابتدا برای پلتفرم‌های PC و کنسول عرضه شد. اکنون، این عنوان بالاخره برای نینتندو سوییچ دردسترس قرار گرفت.

برای کسانی که نمی‌دانند، Hogwarts Legacy قرار بود زودتر روی کنسول بازی دستی سوییچ عرضه شود، اما با تاخیر مواجه شد. این بازی برای اولین بار در ماه فوریه برای PC، PS5، Xbox Series X و Series S منتشر شد، در حالی که نسخه PS4 و Xbox One در ماه می منتشر شد. پورت سوییچ ابتدا برای جولای برنامه‌ریزی شده بود اما به نوامبر موکول شد.

به گفته سازندگان، Hogwarts Legacy برای ارائه بهترین تجربه ممکن به گیمرها بهینه شده است. بازی در حال اجرا بر روی این کنسول قابل حمل با توجه به سخت افزار سوییچ یک کار کاملاً دشوار است. این بدان معنی بوده که احتمالاً با وفاداری بصری مانند کاهش وضوح و کیفیت بافت برای حفظ نرخ فریم قابل پخش در طول گیم‌پلی شدید، سازش‌هایی وجود دارد. Hogwarts Legacy حدود ۱۰۰ سال قبل از سری هری پاتر اتفاق می‌افتد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت جادوگر خود را بسازند.

عنوان Hogwarts Legacy در نهایت به کنسول نینتندو رسید

پس انتظار یادگیری و استفاده از طلسم‌های جادویی مختلف را داشته باشید تا در کلاس و همچنین در مبارزه پیش بروید. Hogwarts Legacy در حال حاضر برای خرید در فروشگاه نینتندو با برچسب قیمت ۶۰ دلار در دسترس است. در همین حال، Digital Deluxe Edition یک بسته آرت‌های Dark، لوازم آرایشی Dark Arts و یک میدان نبرد جدید را ارائه می‌دهد که ۷۰ دلار هزینه دارد.

شرکت وارنر برادرز این بازی را روی پلتفرم‌های مختلف منتشر کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا