اخبار تکنولوژی

عینک شیائومی MIJIA Anti-Blue Light Glasses Pro معرفی شد

شیائومی عینک شیائومی MIJIA Anti-Blue Light Glasses Pro را در چین عرضه کرده است. محصول جدید در سه گزینه سبک موجود بوده و از جنس تیتانیومی است. عینک جدید با لنزهایی  دارای طراحی دقیق همراه با ترکیبی خلاقانه از قابلیت ضد نور آبی با کارایی بالا ارائه می‌شود.

به گفته شیائومی، این مدل از فناوری پیشرفته ضد نور آبی برای جلوه بهینه بالاتر از استانداردهای ملی فعلی استفاده می‌کند. این طراحی به طور موثر خستگی بصری و آسیب نور آبی را به دلیل قرار گرفتن در معرض طولانی مدت صفحه نمایش کاهش می‌دهد. این مدل از مواد PC با کیفیت بالا برای تولید لنزهای خود استفاده می‌کند که به معنای دوام و سبک وزن است.

این عینک دارای مقاومت ضربه‌ای است که تا ۱۰ برابر لنزهای سنتی رزین اکریلیک است. بنابراین یک مانع محافظ قوی برای چشمان کاربر ایجاد می‌کند. قسمت‌های شیشه‌ها از آلیاژ بتا تیتانیوم با چقرمگی عالی و مقاومت در برابر خوردگی ساخته شده است. وزن آن سبک بوده و هنگام استفاده به گوش‌ها کمتر فشار می‌آورند.

مدل‌های جدید شیائومی MIJIA Anti-Blue Light Glasses Pro عبارتند از: فریم ابرو، فریم مربع و فریم گرد که برای اکثر اشکال صورت مناسب است. سطح لنز دارای فرآیند پوشش ۲۴ لایه‌ای دقیق است که ۲۰ لایه از این قسمت، لایه‌های پوشش ضد انعکاس OAR ویژه هستند. این طراحی به طور قابل توجهی انتقال نور را بهبود می‌بخشد و در عین حال بازتاب را برای میدان دید روشن‌تر و واضح‌تر کاهش می‌دهد.

عینک جدید شیائومی برای خرید از JD.com با قیمت خرده فروشی ۲۱۹ یوان (۳۰ دلار) در دسترس است. شیائومی در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این عینک جدید منتشر نکرده است.

شیائومی MIJIA Anti-Blue Light Glasses Pro از راه رسید

در دیگر خبرها دنیای فناوری مملو از اخبار گوناگون است و به تازگی افشاگر فناوری @Digital Chat Station امروز جزئیات یک گوشی جدید و مرموز را فاش کرد. @Digital Chat Station که به‌خاطر افشاگری‌های داخلی و قابل اعتمادش شناخته می‌شود، اخباری را درباره گوشی به اشتراک گذاشت که می‌تواند روند جدیدی را برای گوشی‌های شیائومی ایجاد کند. بسیاری بر این باورند که این دستگاه آینده شیائومی میکس ۵ مورد انتظار است.

این نوآوری‌ها نشان می‌دهد که شیائومی در حال جابجایی از مرزهای طراحی گوشی‌های هوشمند است. این شرکت بر روی ایجاد دستگاهی متمرکز است که ظاهر و احساسی جدید داشته باشد.

برای درک اهمیت شیائومی میکس ۵، ضروری است به مدل قبلی آن یعنی Xiaomi MIX 4 که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد نگاهی بیاندازیم. صفحه نمایشی با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت داشت. همچنین از تراکم پیکسلی ۴۰۰PPI استفاده کرده و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر ۲۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا