اخبار

فبلت ۶٫۶ اینچی هواوی آنر با نمایشگر ۲K در تنا ظاهر شد

فبلت ۶٫۶ اینچی هواوی آنر با نمایشگر ۲K و یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در فضای آنلاین خودنمایی کرد. هواوی می‌رود تا در ۱۱ جولای (۲۱ تیر ماه) از گوشی هواوی آنر ۸ رونمایی کرده و به نظر می‌رسد که این دستگاه تنها گوشی راه‌اندازی شده در آن روز نخواهد بود.
عکس‌هایی جدید که با شماره سریال EDI-DL00 در وب‌سایت آژانس نظارتی چین، TENAA، به نمایش درآمده، نوعی از نسخه مکس (max) گوشی Honor 8 را نشان می‌دهد. به همین دلیل فعلا ما آن را گوشی Honor 8 Max می‌نامیم. درحالی‌که برای اعلام نام رسمی این گوشی به انتظار نشسته‌ایم، اجازه دهید تا نگاهی به مشخصات آن بیندازیم.
بر اساس اطلاعات مندرج شده در تنا، این گوشی با یک نمایشگر بزرگ ۶٫۶ اینچی با رزولوشن تصویری ۲K همراه خواهد شد. یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Kirin 950 با سرعت پردازش ۲٫۳ گیگاهرتز به آن قدرت داده و از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار خواهد شد. کمپانی Huawei تصمیم گرفته تا این فبلت را به یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کند و انتظار می‌رود که این باتری از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی کند. مدیریت بخش نرم‌افزاری این گوشی بر عهده‌ی سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود.
گوشی Honor 8 Max (همانطور که اشاره شد نامی برای‌ آن تاکنون مشخص نشده، باتوجه به مشخصات منتشر شده در تنا و با اجازه‌ی شما فعلا این دستگاه را به این نام خواهیم خواند) به‌مانند دیگر خویشاوندان خود، دوربین دوگانه‌ای دریافت نکرده است. بخش ثبت تصاویر این گوشی بر روی دوش یک دوربین رو به عقب ۱۳ مگاپیکسلی بوده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده خواهد شد. این فبلت ۶٫۶ اینچی هواوی آنر با اندازه‌های ۷٫۱۸ در ۹۰٫۹ در ۱۷۸٫۸ میلی‌متر، ۲۱۹ گرم وزن دارد.
برای گوشی به این بزرگی انتظار داریم که هواوی یک اسکنر اثرانگشت مناسب در جلو و یا حتی در پائین پنل پشتی این دستگاه قرار دهد؛ اما این سنسور در قسمت بالای پنل پشتی آن جاسازی شده است. بنابراین برای باز کردن قفل این گوشی تنها با یک دست یا باید دستان واقعا بزرگی داشته باشید و یا از انگشتان بلندی برخوردار باشید.
به نظر می‌رسد که قیمت گوشی Honor 8 Max به‌منظور رقابت با کمپانی Xiaomi کمابیش در همان رنج قیمتی گوشی Xiaomi Mi Max قرار خواهد گرفت. فبلت شیائومی می مکس با دارا بودن یک نمایشگر کوچک‌تر ۶٫۴۴ اینچی فول اچ دی، باتری بزرگ‌تر ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از NFC با برچسب قیمت ۲۳۰ دلار برای مدل مجهز به اسنپدراگون ۶۵۰ عرضه می‌شود. برای مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۵۲، همچنین ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۲۶۰ دلار اعلام شده و نسخه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شیائومی می مکس با اسنپدراگون ۶۵۲ با قیمت ۳۰۷ دلار قابل خریداری است.
 

فبلت 6.6 اینچی هواوی آنر

فبلت 6.6 اینچی هواوی آنر

منبعgizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا